تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814978598




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برازجانی:خانواده جان باختگان حادثه منا به تهران نیایند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: برازجانی:خانواده جان باختگان حادثه منا به تهران نیایند
مدیر روابط عمومی و استانداری تهران گفت: پیکر جان باختگان حادثه منا به محض ورود به فرودگاه مهرآباد و استقبال رئیس جمهور به شهرستان‌ها منتقل می‌شود.
پیام برازجانی در گفت‌وگو با گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ورود پیکر جان باختگان فاجعه منا به تهران گفت: خانواده‌ها لزومی ندارد به تهران بیایند، چرا که پیکر جان باختگان به محض ورود به شهرستان‌هایشان منتقل می‌شوند.
وی افزود: وزارت بهداشت مسئولیت رسیدگی به وضعیت مجروحین حادثه منا را برعهده دارد و به محض ورود مجروحین در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند. استانداری تهران نیز تمام تمهیدات لازم را از جمله آمبولانس برای ورود مجروحین در نظر گرفته است.
مدیر روابط عمومی و استانداری تهران افزود: مسئولیت رسیدگی به وضعیت دریافت و انتقال جان باختگان به وزارت کشور سپرده شده که وزارت کشور نیز این مسئولیت را به استانداری تهران محول نموده است و استانداری تهران مسئولیت کل پروژه را به عهده دارد.
وی در ادامه با اشاره به انتقال پیکر جان باختگان به استان‌های خود اظهار کرد: پیکر قربانیان حادثه منا به محض ورود به فرودگاه مهرآباد و پس از استقبال رئیس جمهور تقسیم بندی شده و به شهرستان‌های خود منتقل می‌شوند و با قوه قضاییه توافقی صورت گرفته و نیابت قضایی به شهرستان‌ها برای طی مراحل قانونی داده شده است.
برازجانی در پایان با بیان این که خانواده‌های جان باختگان به تهران نیایند، تأکید کرد: خانواده‌ها لزومی ندارد به تهران بیایند، چرا که پیکر جان باختگان به محض ورود به شهرستان‌هایشان منتقل می‌شوند.
انتهای پیام/


اشتراک گذاری







۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن