تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816640539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسیقیدانان به جوانان و نسل جدید فرصت بدهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: میلاد کیایی: موسیقیدانان به جوانان و نسل جدید فرصت بدهند خبرگزاری پانا: عضو هیئت داوران بخش رقابتی جشن خانه موسیقی گفت: باید راه برای جوانان هموار تر شود. هنرمندان پیشکسوت، استادان و مسوولان نیز باید تمام تلاششان را بکنند و به جوانان فرصت بیشتری بدهند. اقدام خانه موسیقی در برگزاری این فستیوال و معرفی آلبوم برگزیده قابل تقدیر است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۶ مهر ساعت 17:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، میلاد کیایی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت سنتور در گفت و گو با ستاد خبری دومین فستیوال موسیقی تهران، گفت: این بسیار باعث خوشحالی است که خانه موسیقی برای تشویق و ترغیب و پیشرفت نسل جوان چنین شرایطی را فراهم می آورد که جوانان با استعداد و نسل نو که سرشار از نیرو و انرژی فراوان هستند بتوانند در عرصه های مختلف هنر خود را ارائه دهند. وی افزود: برپایی فستیوال موسیقی تهران از این بابت باعث خوشحالی است که در شرایط فعلی مملکت مان خانه موسیقی مبلغ حرکت های فرهنگی و هنری می شود. ما می بینیم درها به روی نسل جوان بسته است درحالی که در زمان ما شرایط اینگونه نبود و این جای دلسوزی برای نسل فعلی را دارد. اما امید را نباید از دست داد و باید به جوانان نیز با وجود این استعدادهای فراوانشان امید داد. این هنرمند تصریح کرد: ما دلخوشیم که نسل فعلی ضریب هوشی ای به مراتب بالاتر از نسل ما دارد، این البته اشکالاتی هم دارد آن هم اینکه اگر این استعداد خدای ناکرده درست هدایت نشود و در مسیر درست قرار نگیرد به آن ها آسیب می رساند. جوانان همچون توپ های پری هستند که نیاز به میدان شلیک دارند تا بتوانند خود و قابلیت های شان را  نشان دهند که اگر از قابلیت های آن ها استفاده نشود دچار افسردگی شده و ممکن است دچار معضلات دیگری هم بشوند. میلاد کیایی با اشاره به اینکه برپایی این بخش رقابتی جشن خانه موسیقی شرایط بهتری را برای جوانان فراهم می کند، عنوان کرد: امروز باید شرایط را فراهم آورد و راه را برای جوانان هموار کرد، مسوولان نیز باید تلاششان را بکنند و فرصت را به جوانان بدهند. متاسفانه بعضی از هم دوره ای های ما هنوز می خواهند خود را مطرح کنند درحالی که این فرصت باید به نسل جوان داده شود، اقدام خانه موسیقی در این زمینه قابل تقدیر است. عضو هیئت داوران بخش رقابتی جشن خانه موسیقی خاطر نشان کرد: من به عنوان عضو هیئت داوران پیشنهادی را مطرح کردم که در بخش داوری آثار و انتخاب برگزیده به جای اینکه نفر اول، دوم، سوم را معرفی کنند به شرکت کنندگان تشویق نامه هایی داده شود؛ به این شکل جوانان ترغیب می شوند و به نوعی برایشان انرژی بخش است و شایستگی های شان را نشان می دهد و سبب دامن زدن به موفقیت های آتی شان می شود. به عقیده من این جشن بهتر است به جای فضای رقابتی تشویقی باشد. همزمان با شانزدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی ایران، دومین فستیوال موسیقی تهران از 12 تا 15 مهرماه با اجرای چهار گروه موسیقی در سبک های مختلف در سالن همایش های برج میلاد بروی صحنه خواهد رفت.همچنین مراسم اختتامیه جشن خانه موسیقی با معرفی آلبوم برتر سال و تجلیل از چهره های پیشکسوت هنری 16 مهرماه در برج میلاد برگزار خواهد شد. فروش بلیت های دومین فستیوال موسیقی تهران در سایت خانه موسیقی به نشانی www.iranhmusic.ir، بلیت آنلاین به نشانی www.3670.ir و مراکز پرشیا(83880)، پاز(22587846)، نگین(76880842)، کافه کهن(88592771) و آوای خانه (66576223)صورت می گیرد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن