تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820922986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شمش طلاي کارخانه طلاي خاورميانه بورسي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۱ب.ظ)
شمش طلاي کارخانه طلاي خاورميانه بورسي شد موج - بورس کالاي ايران اعلام کرد: آلومينا و هيدرات شرکت آلوميناي ايران (مجتمع جاجرم) و شمش طلاي زرشوران در بورس کالاي ايران پذيرش شد.
به گزارش خبرگزاري موج، درخواست پذيرش کالاي آلومينا (اکسيد آلومينيوم) مجتمع جاجرم که از سوي شرکت آلوميناي ايران به بورس کالاي ايران ارسال شده بود، در هفتاد و پنجمين جلسه هيأت پذيرش اين بوررس مورد پذيرش قرار گرفت. عرضه کننده مذکور متعهد شده که شرايط عرضه را به گونه‌اي فراهم کند که حداقل يکبار عرضه در ماه انجام پذيرد و در صورت وجود تقاضا با نظر بورس نسبت به عرضه اقدام کند.
شرکت آلوميناي ايران متعهد شده است که 95 درصد کل توليد آلوميناي خود را در اين بورس عرضه کند.
ظرفيت اسمي توليد آلوميناي متال گريد (اکسيد آلومينيوم) مجتمع جاجرم 250 هزار تن در سال است و در توليد آلومينيوم، ساينده‌ها، ديرگدازها، شيشيه و بلور، فولاد و عايق‌هاي الکتريکي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
علاوه بر کالاي مذکور، درخواست پذيرش کالاي هيدرات (هيدروکسيد آلومينيوم) شرکت آلوميناي ايران، در هفتاد و پنجمين جلسه هيأت پذيرش اين بوررس مورد موافقت قرار گرفت. عرضه کننده مذکور متعهد شده که حداقل يکبار عرضه در ماه عرضه داشته باشد و در صورت وجود تقاضا با نظر بورس نسبت به عرضه اقدام کند.
شرکت آلوميناي ايران متعهد شده است که 90 درصد کل توليد هيدرواکسيد آلومينيوم خود را در اين بورس عرضه کند.
ظرفيت اسمي توليد هيدرات (هيدروکسيد آلومينيوم) 30 هزار تن در سال است و به عنوان پرکننده کاغذ و درزگير، فيلر خميردندان، توليد زئوليت، پايه کاتاليست و رنگدانه سفيد در سنگ مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين کالاها همچنين در توليد محصولات شيميايي آلومينيوم دار و افزودني‌هاي ضد شعله در پلاستيک و رابرها کابرد دارد.
اين گزارش همچنين حاکي است، شمش طلاي توليدي مجتمع معدني و صنعتي زرشوران به عنوان بزرگ‌ترين کارخانه طلاي خاورميانه در يکصد و سي و پنجمين جلسه کميته عرضه پذيرش شد.
سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو) متعهد شده است که شرايط عرضه را به گونه اي فراهم کند که حداقل دوبار عرضه در ماه انجام پذيرد. گفتني است، مهدي کرباسيان، رئيس هيأت عامل سازمان گسترش و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران، چندي پيش هنگام افتتاح معدن طلاي زرشوران با حضور اسحاق جهانگيري، معاون اول رئيس جمهور، با بيان اينکه تقويت بورس کالاي ايران، سلامت اقتصادي و شفافيت در آمارها را به دنبال دارد و در معاملات آن منافع اصلي به توليدکنندگان مي‌رسد، از آغاز عرضه طلاي استخراجي اين معدن به محض استخراج مناسب طلا در بورس کالا خبر داده بود.
رئيس ايميدرو با اشاره به اينکه معدن طلاي موته سال‌هاست طلاي خود را در بورس کالا به فروش مي‌رساند، اظهار کرد: ايميدرو از نحوه فروش سنگ آهن صادراتي و رقابت خريداران در بورس کالا نيز رضايت داشته و اميدواريم طلاي زرشوران نيز به شيوه مناسب و رقابتي در بورس کالا دادوستد شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن