تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814750907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک پیش بینی از آینده قیمت دلار


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
یک پیش بینی از آینده قیمت دلار




در حالی که کمتر از 3 ماه تا ارائه لایحه بودجه سال 95 کل کشور به مجلس زمان باقی مانده است دولت در بخشنامه لایحه بودجه سال آینده نرخ دلار را 3100 تومان پیش بینی کرده است و این موضوع شده تا پیش بینی ها درباره اجرای سیاست یکسان سازی نرخ ارز افزایش یابد.





نامه نیوز: در حالی که کمتر از 3 ماه تا ارائه لایحه بودجه سال 95 کل کشور به مجلس زمان باقی مانده است دولت در بخشنامه لایحه بودجه سال آینده نرخ دلار را 3100 تومان پیش بینی کرده است و این موضوع شده تا پیش بینی ها درباره اجرای سیاست یکسان سازی نرخ ارز افزایش یابد.

در شرایطی دولت نرخ دلار در بخشنامه بودجه را 3100 تومان پیش بینی کرده است که نرخ دلار در مرکز مبادلات ارزی در آستانه رسیدن به 3 هزار تومان است و دلار در بازار آزاد 3430 تومان به فروش می رسد.

محمد حسن نژاد عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار در گفت و گو با نامه نیوز در این رابطه گفت: این نرخ منطقی است و بانک مرکزی این توانایی را دارد که نرخ دلار را تثبیت کند. در شرایط کنونی قیمت 3 هزار تا 3100 تومان برای دلار منطقی است.

وی درباره آینده قیمت دلار در بازار آزاد در سال جاری گفت: اگر توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 به مرحله اجرا برسد و تحریم ها لغو شوند قیمت دلار کاهش می یابد و پیش بینی می شود دلار در بازار آزاد تا 3200 تومان ارزان شود.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار ادامه داد: طبق قانون مدیریت بازار ارز در اختیار بانک مرکزی است و نباید مدیریت آن را به دلالان میدان فردوسی بسپاریم. اگر واقعا فعالیت دلالان در بازارغیر قانونی است باید با آنها برخورد شود و صرافی های متخلف باید تعطیل شوند.

وی اظهار کرد: بانک مرکزی باید نرخ تعیین کند و صرافی های مجاز نیز اقدام به فروش ارز با نوسان محدود کنند. بانک مرکزی باید در بازار تاثیرگذار عمل کند و نباید تنها جنبه نظارتی داشته باشد.






تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن