تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819942780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزت و سربلندي کنوني کشور مديون خون شهدا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۵۴ب.ظ)
عزت و سربلندي کنوني کشور مديون خون شهدا است موج-مديرکل امور شاهد و ايثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت:
به گزارش خبرگزاري موج،محمد حسين کفراشي در مراسم بزرگداشت شهيد شاخص کشوري شهيد رضا سليماني ابهري با تسليت واقعه جانسوز منا به رهبر معظم انقلاب و ملت ايران اظهارکرد: آموزش و پرورش 36 هزار دانش آموز و پنج هزار معلم شهيد را تقديم اين انقلاب کرده است و عزت و سربلندي کنوني کشور مديون خون شهداي هشت سال دفاع مقدس است.
مديرکل امور شاهد و ايثارگران وزارت آموزش و پرورش با تاکيد بر اين که شهيد رضا سليماني ابهري متعلق به همه ملت هست، چرا که اين شهيد فرزند ملت است و همه شهدا براي ما عزيزند چرا که براي دفاع از کيان و ناموس اين سرزمين جان خود را فدا کردند.
وي بابيان اينکه شهيدان براي دفاع از کيان و ناموس ايران اسلامي جان عزيز خود را نثار کرده‌اند، گفت: از يکي از شاخص‌ترين ويژگي در زندگي شهداي والامقام مردانگي آن‌ها بود.
کفراشي با اشاره به قسمتي از مناجات شهيد رضا سليماني ابهري افزود: شهدا از زمان خودشان خيلي جلوتر بودند چرا که داراي بصيرتي خاص و از جوانان و جوانمردان باهوش، دين‌دار، با تقوا و نخبه ايران اسلامي بودند.
وي با بيان اينکه افراد شايسته و دين‌دار در سختي‌ها شناخته مي‌شوند، تاکيد کرد: شهداي گران‌قدر از دنيا دوستي و تعلقات دنيوي به دور بودند و جسم خاکي خود را اهدا کردند تا به خداي خويش نزديک شوند.
مدير کل امور شاهد و ايثار گران وزارت آموزش و پرورش گفت: شهداي ارزشمند و والامقام و همچنين شهيد رضا سليماني ابهري با خدا معامله کردند و ماديات دنيوي آنان را فريب نداد و امروز نيز وظيفه همه دانش آموزان است که خود را مجهز به علم سازند و متعهد به اخلاق حسنه باشند تا بتوانند اهداف و خواسته‌هاي شهداي ايران اسلامي را محقق کنند و راهشان را ادامه دهند.
گفتني است؛ شهيدرضا سليماني ابهري يکي از دانش آموزان شهرستان ابهر 12 ارديبهشت سال 1365 در عمليات والفجر 8 در منطقه فاو به درجه رفيع شهادت نائل گشت.در قسمتي از وصيت‌نامه اين شهيد گران‌قدر آمده است: خدايا مرا چنان بزرگ کن که به جز تو کسي را نبينم و به جز تو به کسي دل نبندم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن