تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814252405




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله اوراق تسهيلات مسکن در محدوده 645 تا 709 هزار ريال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳ب.ظ)
معامله اوراق تسهيلات مسکن در محدوده 645 تا 709 هزار ريال موج - بازارهاي فرابورس ايران در روز جاري شاهد معامله 74 ميليون ورقه بهادار نوبت به ارزش يک هزار و 679 ميليارد و 680 ميليون ريال بود و اوراق تسهيلات مسکن در بازه 645 تا 709 هزار ريال دست به دست شد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاملات 5 مهر 1394 فرابورس ايران با خريد و فروش 74 ميليون ورقه بهادار در 11 هزار و 490 نوبت به ارزش يک هزار و 679 ميليارد و 680 ميليون ريال به پايان رسيد. شاخص فرابورس (آيفکس) در پايان معاملات امروز با رشد 2.6 واحدي نمايانگر عدد 680.98 شد و شرکت پتروشيمي مارون بيشترين تأثير را در اين وضعيت داشت.
معامله گران فرابورسي بيشترين حجم معاملات خود را در روز جاري به داد و ستد 6 ميليون و 200 هزار سهم ذوب آهن اصفهان اختصاص دادند و بيشترين ارزش معاملات به ميزان 19 ميليارد و 260 ميليون ريال به نام پالايش نفت لاوان ثبت شد.
همچنين، بيشترين افزايش قيمت امروز مربوط به سهام مينو شرق و پس از آن شمال شرق شاهرود و افرانت بود و نماد شرکت‌هاي ليا، ذوب آهن اصفهان، بانک دي، قند شيروان، سرمايه گذاري مسکن پرديس، پالايش نفت تهران و پالايش نفت لاوان به عنوان پربيننده‌ترين نمادهاي فرابورسي معرفي شدند.
از سوي ديگر پالايش نفت لاوان، زرين معدن آسيا و سبحان دارو با بيشترين افت قيمت روبرو شدند علاوه بر اين در روز جاري، بلوک 19.76 درصدي سهام شرکت بيمه حافظ با قيمت پايه هر سهم 3 هزار و 150 ريال فروخته شد.
در بازار ابزاهاي نوين مالي، صندوق سرمايه گذاري اعتماد آفرين پارسيان با معامله 884 هزار و 80 سهم بيشترين حجم معاملات صندوق‌هاي قابل معامله را از آن خود کرد و اوراق مشارکت نفت و گاز پرشيا با داد و ستد 24 هزار و 120 ورقه بهادار، بيشترين حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن