تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814926055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۸ تن از زائران مصدوم تحت مراقبت ویژه در بیمارستان‌های سعودی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر خبر داد: ۱۸ تن از زائران مصدوم تحت مراقبت ویژه در بیمارستان‌های سعودی خبرگزاری پانا: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: ۸۵ زائر مصدوم ایرانی در بیمارستان‌های سعودی و ایرانی بستری و ۱۸ تن آنها تحت مراقبت ویژه هستند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۵ مهر ساعت 14:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سید علی مرعشی با اعلام این خبر گفت: از میان ۸۵ بیمار بستری در بیمارستان‌ها، ۴۵ بیمار در بیمارستان‌های سعودی و ۴۰ تن نیز در بیمارستان هلال‌احمر ایران بستری هستند.
وی با اشاره به این که علاوه بر ۴۰ مصدوم حادثه منا، ۵۰ زائر بیمار دیگر در بیمارستان‌ هلال‌احمر بستری هستند، عنوان کرد: بر این اساس به‌محض خالی شدن بیمارستان هلال‌احمر ایران در نخستین پرواز از مکه به ایران، بیماران بستری در بیمارستان‌های سعودی به بیمار ستان هلال‌احمر منتقل خواهند شد.
مرعشی با بیان این که ۱۸ زائر مصدوم در بیمارستان‌های سعودی تحت مراقبت ویژه هستند، گفت: تا کنون موفق به اخذ مجوز پرواژ ویژه برای انتقال جان‌باختگان و مصدومان نشده‌ایم، اما طبق روال معمول هر ساله در نخستین پرواز زائران بیمار را به همراه مصدومان حادثه، تا جایی که امکان داشته باشد،به کشور منتقل خواهیم کرد.
وی با اعلام این که ۱۱۵ تن از جان‌باختگان از میان ۵۰۰ عکس توزیعی شناسایی شدند که با همان آمار ۱۳۶ جان‌باخته مطابقت داشتند، گفت: جست‌وجوها برای یافتن مجروحان در بیمارستان‌های سعودی ادامه دارد، افزود: هنوز اجازه رویت اجساد جان‌باختگان به هیچ‌یک از کشورها داده نشده و هم‌اکنون در حال تطبیق اجساد با پاسپورت آنها و تعیین هویت هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن