تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815498519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایت شهروندان از عملکرد سازمان میادین در ساماندهی مراکز عرضه دام نذری عید قربان


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رضایت شهروندان از عملکرد سازمان میادین در ساماندهی مراکز عرضه دام نذری عید قربان
در تب و تاب خرید و فروش دام در تبریز و ارائه خدمات بهینه به شهروندان در عید سعید قربان سازمان میادین شهرداری توانست رضایت شهروندان گرامی را جلب نماید.


مهدی مهرداد یکی از محسنات عید قربان امسال را ارائه دام بهداشتی به شهروندان، کم کردن بار ترافیکی در سطح شهر علی الخصوص اتوبان پاسداران و ساماندهی چوبداران که بصورت پراکنده در شهر فعالیت می کردند دانست.
وی گفت: ایجاد بسترهای لازم برای عرضه محصولات تولید کنندگان و دسترسی راحت مصرف کنندگان عمل به وظیفه ذاتی سازمان میادین می باشد.
مهرداد در ادامه از همکاری و حمایت های  معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، سامانه 137 شهرداری و مناطق ده گانه شهرداری کلانشهر تبریز و عوامل اداره کل دامپزشکی استان که بر سلامت و بهداشت دام نظارت داشتند و نیز همکاران سازمان بویژه معاونت فنی و اجرایی  تشکر و قدر دانی ویژه ای نمود که در راستای هر چه بهتر ارائه نمودن خدمات به شهروندان درایجاد مراکز موقت عرضه دام عید قربان از یک ماه قبل ستاد هماهنگی  جهت برنامه ریزی های اصولی و فراهم نمودن زمینه های رفاهی همشهریان  همراهمان بودند. گفتنی است در خصوص ارائه این خدمات مدیر عامل سازمان میادین میهمان برنامه شهریمیز شبکه سهند بود که در طول برنامه  یک نظر سنجی از  رضایت شهروندان در حوزه ساماندهی سازمان صورت گرفت و در این نظر سنجی شهروندان به اقدامات سازمان میادین در ساماندهی مراکز عرضه موقت دام نذری و سایر اقدامات انجام گرفته نمره قبولی به خادمین خویش دادند.


مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری همچنین در روزهای قبل از عید قربان از مراکز عرضه دام نذری تبریز بازدید کرد.
وی در این بازدید از نزدیک در جریان کم و کیف خرید و فروش دام و وضعیت ارائه خدمات قرار گرفت و اظهار کرد که در فضای حاکم بر روز عید قربان شرایط مطلوب است و شهروندان با خیال راحت می توانند دام مورد نیاز خود را مورد نظر نمایند.
در وصال بین دل و رحمت الهی شهروندان محترم تبریز با پیروی از آداب و رسوم کهن ایرانیان و احترام به فرهنگ اصیل ومعنوی کشورمان و حفظ جایگاه والای این روز بزرگ،در این حرکت برجسته گام های استواری برداشته و درخشیدند.




تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 303]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن