تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815017400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیازی به بازدید دوباره از پارچین نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آمانو: نیازی به بازدید دوباره از پارچین نیست خبرگزاری پانا: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت که نیازی به بازدید دوباره از سایت پارچین نیست.
۱۳۹۴ يکشنبه ۵ مهر ساعت 10:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ریانووستی در پاسخ به این سوال که آیا لازم است بازدید دیگری از سایت پارچین انجام شود، گفت: من چنین نظری ندارم. نیازی به بازدید دوباره نیست. ما در حال حاضر نیز نمونه‌هایی در اختیار داریم. یوکیا آمانو که هفته گذشته در سفرش به تهران از پارچین بازدید کرده بود در ادامه یادآور شد: بازدید اخیر کاملاً مفید بود و آژانس هم اکنون می‌تواند به جلو پیش برود. در پی سفر آمانو به تهران، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مقامات ایرانی اعلام کردند، متخصصان فنی ایران نمونه‌برداری‌ها از پارچین که یک سایت نظامی محسوب می‌شود را انجام داده‌اند. این نمونه‌ها هم اکنون برای بررسی در اختیار کارشناسان آژانس قرار گرفته است. مدیر کل آژانس پس از بازگشت از سفرش به تهران در پاسخ به برخی انتقادات از این مسله که ایران خود این نمونه برداری‌ها را انجام داده است به خبرنگاران گفت که آژانس درستی و اعتبار نمونه‌برداری‌های پارچین را تایید می‌کند. ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ماه ژوئیه بر سر یک نقشه راه به توافق رسیدند که بر اساس آن تمام مسایل باقیمانده درباره برنامه هسته‌ای گذشته و حال ایران تا پایان سال جاری میلادی حل و فصل شود. سوالات آژانس درباره پارچین یکی از این موضوعات است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن