تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821210123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمار کشته شدگان حجاج فارس در حادثه رمي جمرات به مرز 16 نفر رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۴ (۲۱:۴۴ب.ظ)
آمار کشته شدگان حجاج فارس در حادثه رمي جمرات به مرز 16 نفر رسيد موج - مدير حج و زيارت استان فارس گفت: بر اساس آخرين آمار و اطلاعات تعداد کشته‌هاي حجاج و زائران اين استان در حادثه رمي جمرات و منا در حج تمتع امسال به مرز 16 نفر رسيده است.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا زينلي با بيان اين خبر افزود: اين درحالي است که تاکنون آماري از وجود زخمي‌ها و مفقودي‌هاي اين حادثه در خصوص زائران استان فارس در دست نيست.
وي اظهارداشت: همکاران ما در حال ارتباط با مديران کاروان‌هاي اعزامي از استان فارس هستند تا از حال زائران با خبر شوند که در صورت اطلاعات کافي از طريق رسانه‌ها اطلاع رساني مي‌شود.
زينلي تصريح کرد: امسال بيش از سه هزار و 300 زائر از اين استان به حج تمتع مشرف شدند که از اين تعداد يکهزار و 500 نفر مرد و يکهزار و 800 نفر زن از استان فارس و دو کاروان از استان‌هاي خوزستان و کهگيلويه و بويراحمد از فارس به سفر معنوي حج مشرف شدند.
وي اضافه کرد: مسن‌ترين زائر حج تمتع امسال استان فارس 87 ساله از شهرستان استهبان و کوچک‌ترين زائر استان فارس 15 ساله از شهرستان گراش است.
همزمان با عيد سعيد قربان و انجام مناسک مربوط توسط حجاج در منطقه منا، حادثه اي براي حجاج حج تمتع رخ داد که در اين حادثه شماري از حجاج از جمله حجاج ايراني کشته و زخمي شدند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن