تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705150




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یافتن تعدادی از مفقودان ایرانی در بیمارستان «طائف» |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: یافتن تعدادی از مفقودان ایرانی در بیمارستان «طائف»
رییس سازمان حج و زیارت در تازه‌ترین اظهارات‌اش با تاکید بر این که تعداد جان باختگان ایرانی هنوز افزایش نیافته است، گفت: تعدادی از مفقودشدگان ایرانی در بیمارستان «طائف» هستند.
کد خبر: ۵۳۴۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۵ - 25 September 2015


رییس سازمان حج و زیارت در تازه‌ترین اظهارات‌اش با تاکید بر این که تعداد جان باختگان ایرانی هنوز افزایش نیافته است، گفت: تعدادی از مفقودشدگان ایرانی در بیمارستان «طائف» هستند.

به گزارش خبرنگار حج ایسنا، سرپرست حجاج ایرانی عصر جمعه 3 مهرماه تعداد مفقودشدگان ایرانی در فاجعه منا را 365 نفر اعلام کرده بود که اکنون سعید اوحدی گفته است: تعدادی از زائران ایرانی که در پی فاجعه منا به کاروان‌های خود بازنگشته‌اند، در بیمارستان طائف به سر می‌برند و سازمان حج برای پیگری وضع این زائران کمیته‌ای را اعزام خواهد کرد تا وضعیت آن گروه از زائران مشخص شود.

او ادامه داد: عمق فاجعه به حدی است که بیمارستان‌های مکه مملو از جمعیت شده و تعدادی از مجروحان به جده، ریاض و طائف منتقل شده‌اند، جست‌وجوهای گروه‌های امدادی و پزشکی ما نیز از صبح امروز آغاز شده و امیدواریم تا فردا در آمار زائران مجروح و جان باخته به جمع بندی برسیم.

اوحدی همچنین گفت: احتمالا تا فردا تعدادی از 30 زائری که هم‌اکنون در بیمارستان‌های مکه بستری هستند به بیمارستان حج و زیارت منتقل خواهند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن