تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه ۳ تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ارائه ۳ تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی
ارائه سه تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی طی دیدار رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران با معاون رئیس بیمارستان ملک عبداله در مکه مکرمه محقق و نهایی شد.
کد خبر: ۵۳۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷ - 20 September 2015


ارائه سه تسهیلات ویژه به حجاج بیمار ایرانی طی دیدار رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران با معاون رئیس بیمارستان ملک عبداله در مکه مکرمه محقق و نهایی شد.

به گزارش تسنیم، در جلسه‌ای سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران با عماد خیاط معاون رئیس بیمارستان ملک عبداله در مکه مکرمه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه مقرر شد بیماران قلبی را که جهت پذیرش می‌بایستی به سایر بیمارستان‌های مکه اعزام و از آن طریق به این بیمارستان مجهز انتقال یابند، به طور مستقیم به این بیمارستان انتقال داده شوند.

همچنین رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران از معاون رییس بیمارستان ملک عبداله خواست تا در صورت نیاز داروهای خاص و کمیاب مورد نیاز زائران را از طریق این بیمارستان فوق تخصصی تهیه شود که با این درخواست موافقت شد.

در این جلسه همچنین مقرر شد شماره تلفن مستقیمی برای پذیرش زائرین ایرانی بدون واسطه نیز دایر شود.

عماد خیاط معاون رییس بیمارستان ملک عبداله مکه مکرمه میزبان سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر بود که در این جلسه به منظور هماهنگی بیشتر و اخذ خدمات ویژه برای ارائه خدمات بهتر به زائران ایرانی صورت پذیرفت. رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر را در این دیدار، رئیس بیمارستان مکه، و پزشکان رابط همراهی می‌کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن