تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816671397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هوا گرم است و آب هم به زائران نمي‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۳۷ب.ظ)
علي ضياء از «منا» مي‌گويد: هوا گرم است و آب هم به زائران نمي‌دهند موج - سيدعلي ضياء، مجري تلويزيون، که در مکه حضور دارد جديدترين اطلاعات و اخبار را از وضعيت زائران ايراني پس از فاجعه «منا» ارائه کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيدعلي ضيا گفت: متأسفانه در فضاي مجازي اخباري از بنده منتشر شده بود مبني بر اين که در حادثه منا جان خود را از دست داده‌ام. اين اخبار به قدري زياد بود که علي رغم اطلاع خانواده از سلامتي من خانواده‌ام به شک افتاده و بار ديگر با من تماس گرفتند تا از سلامت من مطلع شوند.
وي ادامه داد: حال من خوب است و به خاطر محبتي که تمامي مردم چه در ايران و چه حاجيان در اينجا نسبت به من و سلامت جسمي من داشتند، از همه تشکر مي‌کنم.
ضيا در رابطه با حادثه ديروز گفت: من در آن مسير نبودم که اين اتفاق رخ داد و مسير ديگري را مي‌رفتم اما به ناگاه متوجه شديم که يکي از مسيرها را بسته‌اند، البته اينجا همه مي گويند که وليعهد و فرزند پادشاه با تيمي ۲۰۰ نفره از آن جا عبور مي‌کردند تا بروند به شيطان سنگ بزنند. البته ما هم همچنين اتفاقي را حس کرديم و دوستاني که تجريه حضور چند ساله را دارند مي‌گفتند جو امنيتي به گونه اي شده که انگار کسي از سران شان در حال عبور است.
وي افزود: اينجا هوا بسيار بسيار گرم است و ديروز نيز نسبت به امروز بسيار گرم‌تر بود، اما؛ متأسفانه دريغ از آبي که به دست زائران بيت الله بدهند، ما بچه شيعه‌ها وقتي ايام محرم مي‌شود ايستگاه ايستگاه صلواتي آب و شربت به دست عزاداران مي‌دهيم اما اينجا از تکريم زائران بيت الله الحرام خبري نبود، آب نبود که زائران بخورند و با اين که مي‌ديدند که هوا گرم است اما آبي بر سر مردم نمي‌ريختند.
ضيا افزود: ديروز ما براي امدادرساني رفتيم اما اجازه هيچ کمکي را از سوي ما نمي‌دادند حتي پزشکان هلال احمر که براي ديدن مريض‌ها به بيمارستان‌ها رفته بودند وقتي مي‌بينند اجازه نمي‌دهند وارد بيمارستان‌ها شوند، پشت درب بيمارستان منتظر مي‌نشينند.
اين مجري تلويزيون گفت: دو تن از همکاران عزيز ما هم هنوز مفقود هستند، برخي از دوستان که آن‌ها را در آن زمان ديده بودند مي گويند چند پيرمرد زير دست و پا افتاده بودند اين دو نفر که مي‌بينند، خم مي‌شوند تا آن‌ها را از زير دست و پا نجات دهند که خودشان زير دست و پاي بقيه گير مي‌کنند.
وي تأکيد کرد: هنوز اطلاعي از اين دوستان نداريم اما اميدواريم که هر چه زودتر خبر صحت و سلامتي آن‌ها را دريافت کنيم و همچنان در جستجوي آن‌ها خواهيم بود.
حس انسان دوستانه ايراني‌ها کاملاً مشهود بود و به مردم ديگر کمک مي‌کردند، اما متأسفانه مأموران عربستان با اين که وضعيت نابسامان را مشاهده مي‌کردند، هيچ کاري نکرده و اقدامي نمي‌کردند.
وي در پايان گفت: حال زائران از نظر جسمي خوب است اما از نظر روحي آسيب زيادي ديده‌اند و هر لحظه نيز منتظر هستند تا خبري از مفقودان به آن‌ها برسد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن