تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821210796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز ثبت نام سرمايه‌گذاران در طرح افزايش کارايي موتورخانه‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۱۳ب.ظ)
آغاز ثبت نام سرمايه‌گذاران در طرح افزايش کارايي موتورخانه‌ها موج - مدير طرح افزايش کارايي موتورخانه‌ها در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت از ثبت نام سرمايه‌گذاران، ناظران، توليدکنندگان تجهيزات و کالا و متقاضيان مشارکت در اين طرح از طريق سامانه به سما خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد ميرزايي با اشاره به برطرف شدن مشکلات سامانه ثبت نام اظهار کرد: اين سامانه آماده ثبت نام سرمايه‌گذاران، ناظران، توليدکنندگان تجهيزات و کالاها و متقاضيان مشارکت در طرح موتورخانه‌هاست.
وي با بيان اين‌که هم اکنون تعدادي از سرمايه‌گذاران، تأمين‌کنندگان، توليدکنندگان و متقاضيان براي اجراي طرح افزايش کارايي در سامانه به سما ثبت نام کرده‌اند، افزود: اين سامانه اطلاعات اظهار شده اشخاص را به‌طور خودکار مورد ارزيابي قرار مي‌دهد و نتيجه را به ثبت نام کنندگان اعلام مي‌کند.
مدير طرح افزايش کارايي موتورخانه‌ها با اشاره به چاپ فراخوان‌هاي مربوط به طرح موتورخانه‌ها در روزنامه‌هاي کثيرالانتشار گفت: در اين فراخوان‌ها از سرمايه‌گذاران، ناظران بازرسي صحه‌گذاري، تأمين‌کنندگان و توليدکنندگان تجهيزات، مصالح و کالاهاي مورد نياز اجراي طرح افزايش کارايي موتورخانه‌ها دعوت به ثبت نام در سامانه به سما مي‌شود.
ميرزايي تأکيد کرد: شناسايي و ارزيابي کيفي شرکت‌هاي سرمايه‌گذار ناظر بازرسي، تأمين‌کننده و توليدکننده مصالح طرح افزايش کارآيي در ۶۰۰ هزار موتورخانه موجود کشور نيز براساس خود اظهاري به صورت الکترونيکي از طريق سامانه به سما شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت انجام مي‌شود.
به گفته وي، با وجود راه‌اندازي آزمايشي و اطلاع رساني محدود صورت گرفته، استقبال خوبي به‌ويژه از سوي تأمين‌کنندگان و توليدکنندگان براي ثبت نام در سامانه انجام شده است.
ميرزايي با تأکيد بر اين‌که ارسال مدارک به صورت کتبي ملاک ارزيابي نخواهد بود، يادآور شد: اشخاص حقوقي متقاضي که داراي شرايط لازم هستند و توانايي و آمادگي شرکت در فراخوان‌ها را دارند، مي‌توانند به پايگاه اطلاع‌رساني شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت به نشاني www.ifco.ir يا آدرس الکترونيکي به نشاني www.behsama.ir مراجعه و فرم‌هاي خود اظهاري مرتبط را پس از تکميل به صورت الکترونيکي ثبت کنند.
وي با اشاره به ايجاد زيرساخت‌هاي لازم از جمله اسناد حقوقي و قراردادي و فني براي اجراي طرح افزايش کارايي موتورخانه‌ها تصريح کرد: با اتصال به وب سرويس شرکت ملي گاز ايران براي دريافت اطلاعات مصرف گاز ساختمان‌ها و استفاده از اطلاعات هواشناسي و ديگر اطلاعات مورد نياز، در نظر است در زمستان امسال طرح افزايش موتورخانه‌ها براي ۳۰ هزار موتورخانه موجود اجرايي شود.
طرح افزايش کارايي انرژي در ۵۰۰ هزار موتورخانه ساختمان‌هاي مسکوني و ۱۰۰ هزار موتورخانه ساختمان‌هاي اداري تجاري کشور انجام خواهد شد که از جمله طرح‌هاي بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳ و «ماده ۱۲ قانون رفع موانع توليد رقابت‌پذير و ارتقا نظام مالي کشور» است که در چارچوب طرح‌هاي بهينه‌سازي، کاهش گازهاي گلخانه‌اي و مصرف انرژي در بخش‌هاي مختلف اجرا مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن