تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814757160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت هاي دولت باعث ارتقاي کيفيت در آموزش و پرورش شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۴ (۹:۳۱ق.ظ)
فاني: حمايت هاي دولت باعث ارتقاي کيفيت در آموزش و پرورش شده است موج-وزيرآموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش اجراي سند تحول بنيادين را وجه همت خود قرار داده به طوري که مبناي برنامه ششم توسعه قرار مي‌گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، صبح امروز علي اصغر فاني در مراسم بازگشايي مدارس در سال تحصيلي که با حضور رئيس جمهور در مدرسه پسرانه باقر العلوم منطقه 14 تهران برگزار شد اظهارکرد: آغاز سال تحصيلي جديد و فرا رسيدن بهار تعليم و تربيت را به همه معلمان، دانش آموزان و اوليا محترم آنان تبريک مي گويم و حضور رئيس جمهور محترم را نيز ارج مي‌نهم.
وي تصريح کرد: آموزش و پرورش دولت يازدهم تمام برنامه‌هاي خود را مبتني بر اسناد بالا دستي، فرمايشات مقام معظم رهبري و برنامه‌هاي دولت تدبير و اميد و با اتکا به سياست ارتقا کيفيت بخشي در امور آموزشي و پرورشي کار خود را انجام داده است و همواره مورد حمايت دولت قرار گرفته است.
فاني با بيان اين که آموزش و پرورش در دوسال فعاليت خود توفيقات خوبي به دست آورده است، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم درآموزش و پرورش در ابعاد مختلف همچون جلب کمک‌هاي خيرين به مبلغ 8 هزار ميليارد ريال در سال تحصيلي جاري، افزايش سهم مدارس غيردولتي در جذب دانش آموزان به ميزان 12درصد دانش آموزان، اجراي طرح خريد خدمات آموزشي، فعال نمودن شوراي آموزش و پرورش در 31 استان و 750 منطقه آموزشي، برگزاري جشنواره‌هاي فرهنگي و گسترش پژوهش سراها، کيفيت بخشي به انجمن اوليا و مربيان، رشد شرکت دانش آموزان در مسابقات قرآني و شوراي هاي دانش آموزي، کسب موفقيت‌هاي بين المللي مانند قهرماني در المپيادهاي جهاني بخشي از توفيقات آموزش و پرورش در ارتقا کيفيت آموزشي بوده است.
فاني ساماندهي و بهسازي نيروي انساني را از سياست‌هاي موفق آموزش و پروش عنوان کرد و ادامه داد: به رغم افزايش دانش آموزان در سال تحصيلي آمار نيروي انساني شاغل در آموزش و پرورش از يک ميليون 20 هزار به 970 هزار کاهش يافته است که در کنار اين موضوع مي‌توان به کاهش چشم گير نيروي حق التدريس آموزش و پرورش اشاره کرد.
وي با تاکيد بر اين که سال تحصيلي جديد تخصيص برنامه ششم توسعه کشور است که در سال‌هاي 95 تا 99 اجرا مي‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اجراي سند تحول بنيادين را وجه همت خود قرار داده به طوري که مبناي برنامه ششم توسعه قرار مي‌گيرد.
فاني ادامه داد: ايجاد زنگ مطالعه، گفت و گو و کتابخواني از مواردي است که در برنامه اجرايي آموزش و پروروش لحاظ شده است و دانش آموزان مي‌توانند به اين موارد که از دغدغه‌هاي رئيس جمهور محترم بوده است بپردازند.
عضو کابينه تدبير و اميد با اشاره به توافق هسته اي جمهوري اسلامي ايران تصريح کرد: اميد است با گشايش‌هاي سياسي چرخه توليد کشور رونق پيدا کند و آموزش و پرورش براي کمک به چرخه توليد توانسته است 40 درصد دانش آموزان دوره دوم متوسطه خود را در رشته‌هاي فني و حرفه اي و کاردانش آموزش دهد.
گفتني است؛ زنگ آغاز بازگشايي مدارس صبح امروز توسط دکتر روحاني رياست جمهور در مدرسه پسرانه باقر العلوم منطقه 14 نواخته شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن