تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804752748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجاب مهمانداران هواپیمای آلمانی در سفر به ایران +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
گردشگران آلمانی حجاب مهمانداران هواپیمای آلمانی در سفر به ایران +عکس

آلمان ها راضی از سفر به ایران؛
حجاب مهمانداران هواپیمای آلمانی در سفر به ایران +عکس
«چادرهای رنگارنگ به سر می‌کنند و در صحن امام رضا (ع) عکس دسته‌جمعی می‌اندازند، برای‌شان تنوع لباس است و جالب می‌آید. آن را دوست دارند و از پوشیدن آن استقبال می‌کنند.»



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، در داخل هواپیما مهماندارهای آلمانی هم حجاب دارند، روسری‌های سفید با روپوش‌های آبی روشن، چهار روز سفر هوایی در ایران را با این لباس‌ها سر کرده‌اند، برای‌شان حکم یونیفورم دارد و آزاردهنده نیست.»  


34 آلمانی سفرشان را با هواپیمای مخصوص گردشگری از گرجستان آغاز کردند و بعد از دیدن تاجیکستان و ازبکستان به ایران رسیدند، توقف نخست در مشهد و تنها مکان مورد بازدید در این شهر هم حرم امام‌رضا (ع) بود.
   

  عباس پیرمرادیان، راهنمای این گردشگران آلمانی در این‌باره می‌گوید: حیاط، کاشی‌کاری‌ها، معماری و بزرگی حرم امام رضا (ع)، آن‌چنان به نظر این گردشگران قابل توجه بود که به یقین رسیدند امام رضا (ع) برای ایرانی‌ها خیلی مهم است.
 

  او اضافه می‌کند: تردد دائم و زیاد مردم در حرم، آن همه شلوغی و حضور مسلمانانی از دیگر کشورها این گردشگران را متعجب کرده بود.
  مقصد بعدی این گروه در ایران اصفهان بود، راهنمای آلمانی‌زبان آن‌ها می‌گوید: دو روز در اصفهان، یعنی اهمیت این شهر برای گردشگران خارجی. آن‌ها تمام آثار تاریخی این شهر را دیدند و از تجمع این همه زیبایی و هنر در یک شهر ابراز حیرت کردند.
   

  آن‌ها مثل تمام گردشگران دیگر تحت تاثیر برخورد و مهمان‌نوازی ایرانی‌ها قرار گرفتند و از غذاهای ایرانی رضایت کامل را ابراز کردند.
  پیرمرادیان ادامه می‌دهد: به دلیل تنوع غذایی که یک راهنما می‌تواند در تور تامین کند، تاکنون گردشگری را ندیده‌ام که از خوردن غذای ایرانی اعلام نارضایتی کرده باشد. من در این سفر کوتاه سعی کردم برنامه‌ی غذایی متنوعی را برای آن‌ها داشته باشم.
 

  وی در ادامه به بازدید این 34 نفر از شهر شیراز می‌پردازد و می‌گوید: با آن‌که کل سفر آن‌ها در شیراز به تماشای تخت جمشید و باغ دلگشا خلاصه شد، ‌اما همین هم برای‌شان جالب بود. حتی تعدادی از آن‌ها که به کمک عصا حرکت می‌کردند سعی کردند این بخش از سفر را از دست ندهند.
 

  او یادآور می‌شود: گردشگران خارجی ‌که به ایران سفر می‌کنند، مطالعات زیادی درباره‌ی تخت جمشید دارند و معمولا وقتی به دیدار آن می‌ِروند ظاهرا خاطرات‌شان را زنده می‌کنند.
 

  این گروه که هفته گذشته ایران را به مقصد ارمنستان ترک کرد، طبق آن‌چه راهنما روایت می‌کند، از سفر کوتاه‌مدت خود به ایران نارضایتی نداشتند. او می‌گوید: فقط ترافیک سنگینی که باعث شد وسیله‌ی نقلیه آن‌ها با تاخیر برسد و یا ناهماهنگی کوچکی که برای اقامت در یکی از هتل‌ها پیش آمد، برخی از آن‌ها را کمی شاکی کرده بود. البته آن‌ها گردشگران پولداری بودند که به ازای هزینه‌هایی که پرداختند توقعاتی داشتند. در هر حال ترافیک از اختیار ما خارج است، برای همین تمام سعی به کار گرفته شد تا آن‌ها ناراضی ایران را ترک نکنند که این اتفاق هم افتاد.
 

  ورود نخستین هواپیمای اختصاصی گردشگری به ایران نتیجه‌ی سفر تحقیقاتی راهنمای این گروه آلمانی در سال گذشته به کشورمان بوده است. پیرمرادیان توضیح می‌دهد: راهنمای این گروه آلمانی که شخصی کاملا شناخته شده در عرصه گردشگری است، سال گذشته یک سفر تحقیقاتی به ایران داشت و این تور هوایی را ترتیب داد. او در پایان این سفر نیز اعلام کرد؛ تصمیم دارد سال آینده همین برنامه را با گروه دیگری اجرا کند.
 


ایسنا 115  



۰۱/۰۷/۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن