تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفتر مستقل پست بانک ايران در روستاي رستم‌آباد و شهر دشتک شهرستان اردل افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۱۰ب.ظ)
دفتر مستقل پست بانک ايران در روستاي رستم‌آباد و شهر دشتک شهرستان اردل افتتاح شد موج - دفتر مستقل پست بانک ايران در روستاي رستم‌آباد و شهر دشتک شهرستان اردل طي مراسمي جداگانه‌اي و با حضور مسوولان پست بانک استان چهارمحال و بختياري و مسوولان محلي و اهالي منطقه افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد انصاري، بخشدار مرکزي اردل، در مراسم افتتاح دفتر شهر دشتک گفت: با بيان اينکه يکي از سياست‌هاي دولت تدبير و اميد استفاده از ظرفيت‌هاي موجود در شهرها و روستاها جهت توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي اين مناطق با ايجاد زمينه‌هاي لازم است، افزود: پست بانک‌ايران با تبعيت از اين سياست‌ها، توسعه خدمات بانکداري خرد را به کمک پايگاه مردمي انجام مي‌دهد و با انتخاب نيروهاي بومي و با کمترين امکانات سعي دارد خدمات شاياني را ارائه نمايد.
وي افزود: تاکنون با توجه به امکانات و سختي ارائه خدمات در مناطق محروم موفقيت‌هاي قابل تقديري به دست آورده است و مسوولان بايد حمايت‌هاي لازم را از اين تلاش‌ها داشته باشند.
بهنام يزداني، مدير شعب پست بانک استان چهار محال و بختياري، نيز در اين مراسم ها، راهبرد اصلي اين بانک را خرده بانکداري دانست و عنوان کرد: پست بانک‌ايران با اولويت قراردادن روستاها و نقاط کمتر برخوردار، وجوه خرد روستاييان را جمع آوري کرده و با پرداخت تسهيلات خرد به دنبال اشتغال‌زايي و رونق اقتصادي اين مناطق است.
وي تصريح کرد: پست بانک ايران تمامي منابع جذب شده در هر روستا را در همان روستا در قالب تسهيلات اشتغال‌زايي پرداخت مي‌کند.
يزداني تأکيد کرد: وظيفه مسوولان دفاتر علاوه بر ارائه خدمات متنوع بانکي به اهالي، کسب اعتماد و رازداري و امانتداري است. البته مسوولان پست بانک استان اين دفاتر را به صورت مستمر نظارت مي کنند تا خدمات مناسبي به مردم ارائه کنند.
مدير شعب استان درپايان خدمات بانکداري الکترونيکي پست بانک ايران از جمله صدور انواع کارت‌هاي بانکي، دستگاه‌هاي POS، ATM و PINPAD و ارائه آن به متقاضيان واجد شرايط، صندوق قرض الحسنه، انواع حساب بانکي و حواله‌هاي الکترونيکي ساتنا، پايا و طرح چکاوک را تشريح نمود که مورد استقبال اهالي قرار گرفت.
گفتني است: در اين مراسم محمد رئيسيان و نازنين طاهري به عنوان مسوولان جديد اين دفاتر معرفي و از زحمات داوود قربان‌پور و کيانوش رمضاني، مسوولان قبلي، تقدير به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن