تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح دفتر مستقل پست بانک ايران در روستاي ناصرآباد اقبال قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۱۶ق.ظ)
افتتاح دفتر مستقل پست بانک ايران در روستاي ناصرآباد اقبال قزوين موج - دفترخدمات بانکي‌ مستقل روستاي ناصرآباد اقبال از توابع شهرستان قزوين طي مراسمي و با حضور مسوولان پست بانک استان قزوين، اعضاي شورا، دهيار و مسوولان محلي افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، ابوالفضل ابراهيم‌آبادي، معاون مديريت شعب استان قزوين، در اين مراسم با اشاره به موقعيت اين دفتر و عدم دسترسي روستاهاي همجوار به خدمات بانکي ابراز اميدواري کرد با راه‌اندازي اين دفتر و حمايت اهالي روستا، پست بانک ايران بتواند نقش مؤثري در رفاه، افزايش اشتغال‌زايي و ارائه خدمات متنوع بانکي داشته باشد.
همچنين در حاشيه اين مراسم مسوولان و اهالي روستاي ناصرآباد از مسوولان پست بانک استان به دليل ارائه خدمات متنوع بانکي در روستاها و مناطق محروم و نصب و راه‌اندازي خودپرداز تقدير و تشکر کردند.
گفتني است: اين دفتر مجهز به دستگاه خودپرداز (ATM) است و تمامي دارندگان کارت‌هاي بانکي عضو شبکه شتاب اعم از بانک‌هاي دولتي و خصوصي و مؤسسات عضو اين شبکه مي‌توانند به صورت شبانه‌روزي از خدمات اين دستگاه بهره‌مند شوند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن