تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821102601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات از اسارتگاه آدم‌ربايان پس از 17 ساعت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: نجات از اسارتگاه آدم‌ربايان پس از 17 ساعت
مرد ميانسال كه به طور مرموزي از مقابل خانه‌اش ربوده و در اسارتگاه آدم‌ربايان در پارك چيتگر شكنجه شده بود، نجات يافت. همزمان با دستگيري يكي از اعضاي باند، تلاش براي بازداشت دو متهم ديگر ادامه دارد.
 به گزارش خبرنگار ما، ساعت 10 صبح روز يك‌شنبه29 شهريورماه بود كه دختر جواني سراسيمه وارد كلانتري 181 عوارضي تهران كرج، حوالي پيكانشهر شد و پليس را از ماجراي ناپديد شدن پدرش باخبر كرد. او گفت لحظاتي قبل پدرم مقابل خانه‌مان مشغول تعمير خودرواش بود. وقتي براي سركشي به او از خانه خارج شدم، ديدم كه در‌‌هاي خودرو باز است اما از پدرم خبري نبود. همان‌جا بود كه چند نفر از رهگذران گفتند كه سه سرنشين يك خودروي پرايد، پدرم را به زور سوار خودروي خود كردند و به سرعت از محل دور شدند.
پس از مطرح شدن شكايت تيمي از مأموران پليس آگاهي به دستور قاضي سيفي، بازپرس ويژه قتل تهران دست به تحقيق زدند. در نخستين مرحله از تحقيقات بود كه دختر جوان به پليس خبر داد كه مرد ناشناسي با او تماس گرفته و مدعي شده است پدرش را ربوده و در قبال رهايي او درخواست 4 ميليون تومان پول كرده است. دختر جوان گفت من صداي گريه‌هاي بي‌امان پدرم را شنيدم كه آدم‌ربايان او را شكنجه مي‌كردند. پدرم با ناله از من خواست پول را براي آنها تهيه كنم. آدم‌ربايان در آخرين تماس گفتند در ارتباط بعدي شماره كارت عابربانكي را در اختيارم مي‌گذارند تا پول را به حسابشان واريز كنم وگرنه پدرم را زنده نخواهم ديد.  با به دست آمدن اين سرنخ بود كه دختر جوان تحت آموزش‌هاي پليسي قرار گرفت و در تماس بعدي به آدم‌ربايان گفت كه پول را نقداً تهيه كرده و امكان دسترسي به عابربانك برايش مقدور نمي‌باشد. با قطع تماس لحظات دلهره‌آور براي خانواده گروگان ادامه پيدا كرد تا اينكه نيمه شب بار ديگر تماس از سوي آدم‌ربايان برقرار شد. آنها از دختر جوان خواستند پول‌ها داخل كيسه‌اي قرار دهد و ساعت سه بامداد در نزديكي ايستگاه وردآور حاضر شود تا يكي از اعضاي باند پول را تحويل بگيرد و پدرش در سلامت كامل آزاد شود.
وقتي عقربه‌هاي ساعت روي سه بامداد قرار گرفت، دختر جوان در محلي كه نشاني آن را آدم‌ربايان در اختيارش گذاشته بودند، منتظر ماند. ثانيه‌هايي بعد بود كه يك خودروي پرايد كنار او توقف كرد. به جز راننده دو مرد كه يكي از آنها پدرش بود، در صندلي عقب نشسته بود. دختر جوان بعد از اينكه كيسه پول را به مردان پرايد سوار تحويل داد، گروگان هم فرصتي پيدا كرد و از در‌ عقب پياده شد. راننده پرايد در حالي كه آماده حركت مي‌شد، ناگهان خود را در محاصره مأموران پليس ديد و از حركت باز ماند.  همزمان با بازداشت، دو متهم صبح ديروز مقابل بازپرس سيفي تحقيق شدند. راننده مدعي شد كه راننده آژانس است و نقشي در ماجرا ندارد. او گفت مردي به آژانس مراجعه كرد و خواست اين دو نفر را به ايستگاه وردآور برسانم و كرايه آن را هم پرداخت كرد.  مردي كه همراه گروگان بازداشت شده بود هم ابتدا مدعي شد كه نقشي در ماجرا نداشته و براي انتقال گروگان و دريافت پول اجير شده است  اما وقتي گروگان او را به عنوان يكي از آدم‌ربايان شناسايي كرد، قفل سكوت به دهان زد.  مرد گروگان هم در حالي كه به شدت مجروح شده بود، در شرح ماجرا گفت: نمي‌دانم چرا از سوي اين سه نفر ربوده شدم. ‌ او گفت روز حادثه مشغول تعمير خودروام بودم كه ناگهان خودروي پرايد كنارم توقف كرد. احتمال دادم كه به دنبال آدرس باشند اما بعد ديدم كه يكي از آنها از اشرار محله است. دو نفر از آنها پياده شدند و به زور من را سوار خودرو‌‌شان كردند.  هر چه با فرياد درخواست كمك كردم كسي توجه نكرد و آنها من را به جنگل چيتگر منتقل كردند. آدم‌ربايان من را داخل پرايد حبس كردند و مدام شكنجه مي‌كردند.  وقتي درخواست پول كردند، شماره دخترم را به آنها دادم تا مطابق خواسته‌‌شان پول را تهيه كند.  درحالي كه تحقيقات از دو متهم بازداشت شده به دستور بازپرس ادامه دارد، تلاش براي بازداشت دو عضو ديگر باند ادامه دارد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن