تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814907235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف معايب کاربرد پول نقد در حوزه پرداخت از ويژگي‌هاي کارت شهروندي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۵۳ب.ظ)
معاون شعب و توسعه بازاريابي بانک شهر: حذف معايب کاربرد پول نقد در حوزه پرداخت از ويژگي‌هاي کارت شهروندي است موج-معاون شعب و توسعه بازاريابي بانک شهر با اشاره به تسهيل در پرداخت شهروندان با استفاده از کارت شهروندي، حذف معايب کاربرد پول نقد در اين حوزه را از عمده ترين ويژگي‌هاي کارت شهروندي دانست.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا آذري با اشاره به اهميت توسعه کارت‌هاي شهروندي اظهار کرد: اين کارت به منظور تسهيل در امور پرداخت شهروندان به ويژه در حوزه پول خرد تعريف شده است و فضاي پذيرندگي آن در بخش‌هاي مختلف در سراسر کشور در حال گسترش است.
وي با اشاره به کاربرد اين کارت در فضاهاي مختلف تصريح کرد: تکنولوژي کارت شهروندي و کارت بليط در ناوگان اتوبوسراني و تاکسيراني عمومي داخل شهر و ساير حوزه هاي پرداخت خرد انجام خواهد شد، به گونه اي که هزينه حمل و نقل به وسيله کارت شهروندي و توسط شهروندان پرداخت و هزينه پرداخت شده مطابق مدلي که شهرداري شهر مربوطه به بانک ارائه مي دهد، به حساب پذيرندگان واريز شود.
معاون شعب و توسعه بازاريابي، هدف كلي اين پروژه را پياده سازي تکنولوژي کارت شهروندي در سامانه پرداخت پول خرد دانست و افزود: افزايش کنترل جريان نقدينگي توسط شهرداري به وسيله تکنولوژي CITY PAY و CITY WAY، بهبود کيفيت خدمات شهرداري به شهروندان از طريق افزايش کيفيت فرايند پرداخت هزينه حمل و نقل اتوبوسراني و تاکسيراني توسط شهروندان، پياده سازي تکنولوژي CITY PAY و CITY WAY به منظور استفاده در ساير حوزه هاي پرداخت شهري مانند سينماها و مراکز فرهنگي از اهداف راه اندازي اين کارت است.
وي خاطر نشان کرد: حذف معايب کاربرد پول نقد در حوزه پرداخت، نظير آلودگي، استهلاک پول، مشکلات نظارتي، به دست آوردن ابزار مناسب جهت تهيه گزارشات مختلف آماري با ثبت آمار پرداخت به وسيله تکنولوژي کارت شهروندي و همچنين صرفه جويي در هزينه هاي شهرداري با سرمايه گذاري بلندمدت از طريق کاهش هزينه هاي نيروي انساني و اتوماسيون کردن فرايندهاي پرداخت در حوزه حمل و نقل عمومي شهري (اتوبوسراني و تاکسيراني) از ديگر کاربردهاي کارت شهروندي است.
به گفته آذري، کارت شهروندي هم اکنون در کلان شهرهايي از جمله شيراز، همدان، تبريز و تهران اجرا و در دست تکميل است و به زودي در سراسر کشور توسعه خواهد يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن