تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816766709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رحیم صفوی: ما از جنگ نترسیدیم |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رحیم صفوی: ما از جنگ نترسیدیم
فرمانده تیپ های ما آمدن به آقای محسن رضایی و بنده گفتند ما نمی خواهیم فرمانده تیپ باشیم، تحمل دادن این همه شهید را نداریم و خون این شهدا را به گردن نمی گیریم.
کد خبر: ۵۳۳۱۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸ - 21 September 2015


اولین یادواره 340 شهید حوزه 311 بسیج امام جعفر صادق(ع) تهران با عنوان «کبوتران عاشق» و با حضور سردار سید یحیی رحیم صفوی و سردار کاظمینی و خانواده شهدا و ایثارگران در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش فارس، در این مراسم سردار رحیم صفوی با بیان خاطراتی به سخنرانی پرداخت و گفت: در عملیات طریق القدس برای آزادسازی بستان سه تیپ تشکیل داده بودیم، تیپ امام حسین(ع)، تیپ کربلا و تیپ عاشورا. هر تیپ ما سه هزار تا پنج هزار نیرو داشت، یک مرتبه تعداد شهدایشان به بالا 200 تا 300 نفر رسید.

حالا در عملیات قبل یعنی آزادسازی آبادان در پنجم مهر ماه سال 60 که ما گردان داشتیم هر گردانی ده تا 15 تا شهید یک مرتبه داشت. فرمانده تیپ های ما آمدن به آقای محسن رضایی و به بنده گفتند ما نمی خواهیم فرمانده تیپ باشیم، تحمل دادن این همه شهید را نداریم و خون این شهدا را به گردن نمی گیریم.

طاقتمون تاب میشه، ما می خواهیم تک تیرانداز و آرپی جی زن رزمنده باشیم هر چقدر آقای رضایی و بنده با آنها صحبت کردیم قانع نشدن و مجبور شدیم فرمانده سه تا تیپ را برداریم بیاریم حسینیه جماران خدمت امام. وقتی رسیدیم عین مطالب را عرض کردیم و امام بزرگوار این جملات را فرمودند: «برید خدار و شکر کنید که خداوند در این برهه از زمان شما را بوجود آورده است. اسماء شهدای شما از قبل در لوح محفوظ الهی ثبت شده است بروید با تدبیر عمل کنید بعد از آن نگران نباشید چند نفر را کشتید و یا چند نفر شهید شده اند.»

عزیزان من امام میگه اسامی شهدای شما رو خدا از قبل نوشته که فلانی در فلان وقت شهید بشه ما و سردار کاظمینی و عزیزان دیگه که تو جبهه ها بودن می‌دیدیم که این تیرها و این ترکش ها رو حساب و کتاب می خوره و رو حساب و کتاب هم فرو میره.

یه شب تو یکی از این عملیات ها یه ترکش رفت تو سر من و خون فواره زد، چفیه را محکم به سرم بستم و خواستم خودم را برسانم به سنگر ولی خوردم زمین چون خون که از بدن آدم میره. سرم گیج رفت و با اینکه چفیه را بسته بودم خون همینجوری می‌رفت و گرمایش به چشم می خورد. چهار دست و پا ما یک جوری خودم را رساندم به اولین سنگر و همانجا بی هوش شدم. ما از کار خدا سر در نیاوردیم ولی می تونم به شما بگم که بنده و امثال بنده هیچگاه از شهادت نترسیدیم. مردن و شهادت را برای خود انتخاب کردیم و همین الان هم بهترین راه عاقبت بخیری در نظر ما شهادت است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن