تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815185999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حذف کلمه غیرانتفاعی از دانشگاه‌ها بزودی ابلاغ می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اتحادیه دانشگاه‌های غیردولتی در گفت‌وگو با پانا: حذف کلمه غیرانتفاعی از دانشگاه‌ها بزودی ابلاغ می‌شود خبرگزاری پانا: رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی درخصوص حذف کلمه غیرانتفاعی از دانشگاه ها گفت: این موضوع به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و بزودی ابلاغ می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۳۰ شهريور ساعت 08:59

خبرگزاری پانا+

علی آهون منش در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: موضوع حذف کلمه غیرانتفاعی از دانشگاه ها به درخواست وزارت علوم در کمیته معین شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته و حذف این کلمه مصوب شده و منتظر ابلاغ آن از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم.
رئیس اتحادیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۸ مرکز و دانشگاه غیرانتفاعی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند، گفت: عنوان این موسسات طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی غیر دولتی و غیر انتفاعی است.
وی ادامه داد: این مراکز در صورتی که بخواهند به دلیل کاهش تعداد دانشجو و دلایل دیگر مراکز خود را جمع آوری کنند، اموالشان به وزارت علوم تعلق می گیرد و این مساله باعث ضرر متولیان این مراکز می شود و با حذف این کلمه اموال مالکان این مراکز به خودشان باز می گردد و ضرر کمتری متوجه مالکان می شود.
آهون منش همچنین درباره ادغام موسسات آموزش عالی غیردولتی نیز گفت: موضوع ادغام اجرا نمی شود چرا که اجرای آن با مشکلات زیادی روبرو می شود و مالکان این مراکز آموزشی با ضرر و زیان فراوانی روبرو می شدند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن