تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815430203




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنه‌لوپه از ايتاليا به ايران بازگشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۴۳ب.ظ)
پنه‌لوپه از ايتاليا به ايران بازگشت موج- پنه لوپه، تنديس کشف شده از تخت جمشيد، پس از سفر نمايشگاهي 4 ماهه خود به ايتاليا، به همراه 3 همزاد ايتاليايي‌اش در جايگاه خود يعني موزه ملي ايران قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، شامگاه روز شنبه 28 شهريور، پيکره صلح و وفاداري پنه لوپه به همراه 3 ميهمان، دوپيکره از واتيکان و يک پيکره از کاپيتوليني به وطن بازگشت.
جبرئيل نوکنده سرپرست موزه ملي ايران که در رأس تيم استقبال کننده بود اعلام کرد: اين اثر به مدت 4 ماه براي شرکت در نمايشگاهي در ايتاليا در کنار اين 3 همزادش به کشور ايتاليا فرستاده شد و امشب به همراه همان 3 تنديس به ايران بازگشته تا در نمايشگاهي 4 ماهه در ايران نيز به عنوان پيکره اي براي صلح، پنه لوپه از تخت جمشيد تا رم به نمايش درآيد.
وي اضافه کرد: اين نمايشگاه از روز يکشنبه 5 مهرماه همزمان با هفته گردشگري با حضور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و وزير فرهنگ ايتاليا گشايش يافته و به مدت 4 ماه براي بازديد علاقه مندان برقرار خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن