تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804740875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۴ ويژه برنامه دفاع‌مقدسي پخش‌ مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۳۶ب.ظ)
در هفته دفاع مقدس از شبکه يک سيما؛ ۱۴ ويژه برنامه دفاع‌مقدسي پخش‌ مي‌شود موج-در هفته دفاع مقدس، ۱۴ ويژه برنامه جديد به همراه فيلم‌هاي سينمايي و مجموعه تلويزيوني از شبکه يک به روي آنتن مي‌رود.
به گزارش خبرگزاري موج، درهفته دفاع مقدس مجموعه تلويزيوني «شور شيرين» در پنج قسمت 45 دقيقه اي به کارگرداني جواد اردکاني و تهيه کنندگي ابراهيم اصغري براي پخش آماده شده که از امشب 28 مرداد ساعت 22 به روي آنتن شبکه خواهد رفت.
در خلاصه داستان شور شيرين که مقاطعي از زندگي شهيد کاوه، از فرماندهان کردستان را به تصوير مي‌کشد، آمده است: حميد ميرابي به همراه خانواده‌اش عازم کردستان است تا در مراسم ازدواج پسرش شرکت کند. ميني بوس آن‌ها گرفتار کمين ضد انقلاب شده و آن‌ها اسير مي‌شوند. شهيد کاوه و نيروهايش در تلاش هستند تا به شکلي آن‌ها را آزاد کنند.
جشنواره فيلم‌هاي سينمايي
در هفته دفاع مقدس و به منظور گراميداشت ايثارگري‌ها و رشادت‌هاي رزمندگان اسلام، جشنواره فيلم‌هاي سينمايي با موضوع هشت سال دفاع مقدس هر روز پخش مي‌شود. يک مرد يک شهر، مهمان داريم، خانه اي کنار ابرها، حاجي بهشتي، به رنگ انار، ضدگلوله و مردان آفتاب عنوان فيلم‌هاي سينمايي است که در ايام هفته دفاع مقدس هر روز حوالي ساعت 16 به روي آنتن شبکه يک خواهد رفت.
آن فرو ريخته گلهاي پريشان در باد نام مستند داستاني است که در دو قسمت 45 دقيقه اي، زندگي يک جانباز کرد که هنگام شهادت اعضاء خود را اهدا کرد را روايت مي‌کند.
از اشنويه تا خرمشهر مستند ديگري است که در آن رشادت رزمندگان در جبهه‌هاي غرب کشور و عمليات‌هاي مهمي که روي اين نوار مرزي انجام شده است را به تصوير مي‌کشد. اين مستند به تهيه کنندگي نوراني پور در هفت قسمت 30 دقيقه اي درهفته دفاع مقدس از شبکه يک پخش خواهد شد.
مستند يک قسمتي سراج با موضوع نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس به تهيه کنندگي حسين سبطي، مستند يک قسمتي شناسنامه با موضوع مرور زندگي يکي از منافقين که پس از توبه، به مقام شهادت رسيد، مستند يک قسمتي هم پرواز که به زندگي يکي از خلبانان ويژه و گمنام دفاع مقدس مي‌پردازد و مستند دو قسمتي حصر آبادان که توسط موسسه روايت فتح توليد و در آن نحوه شکسته شده حصر آبادان به تصوير کشيده است.
در اين هفته همچنين شبکه اول سيما يک مسابقه جذاب را با عنوان تيپ مخصوص تدارک ديده که در اين مسابقه تکاوران ارتش جمهوري اسلامي ايران با پشت سر گذاشتن مراحلي سخت و دشوار با يکديگر رقابت ديدني و تماشايي انجام مي‌دهند.
مسابقه تيپ مخصوص به تهيه کنندگي آقاي بهرامي در هفت قسمت 30 دقيقه اي در اين هفته پخش مي‌شود. علاقه مندان به اين مسابقه مي‌توانند نخستين قسمت تيپ مخصوص را از اول مهر ساعت 19:40 تماشا کنند.
اين مسابقه هر شب در همين ساعت به روي آنتن مي‌رود.
خط مقدم عنوان مستند ديگري است که دستاوردهاي موشکي جمهوري اسلاي ايران در شش قسمت 30 دقيقه اي معرفي مي‌کند.
مستند در محاصره کاري از موسسه روايت فتح است که در هفت قسمت 30 دقيقه اي خاطرات فرماندهان ارتش عراق را که در دوران دفاع مقدس به دست رزمندگان ايران اسير شده بودند، نمايش مي‌دهد.
از ديگر برنامه‌هاي تدارک ديده شده براي اين هفته، برنامه روايت 2887 روز مقاومت است که در گروه سياسي شبکه توليد شده و براساس آن هشت سال مقاومت ايران برابر دشمن بعثي و حاميان خارجي او به تصوير کشيده است. اين روايت شب هفت قسمتي هر شب بعد از سريال شبانگاهي شبکه يک و حوالي ساعت 23 پخش مي‌شود و اولين قسمت آن دوشنبه 30 شهريور پخش خواهد شد.
نورالدين پسر ايران نام برنامه ديگري از شبکه يک است که در 30 قسمت 15 دقيقه اي توليد و پخش مي‌شود. نورالدين پسر ايران برگرفته از داستان واقعي زندگي نورالدين عافي است که در قالب فتوگرافيک تهيه شده است و هر قسمت آن با صداي يکي از گويندگان و هنرمندان سينما و تلويزيون روايت مي‌شود.
اين مجموعه کاري از گروه حماسه و دفاع شبکه يک است علي تقي پور آن را تهيه کرده است.
در هفته دفاع مقدس برنامه خاطره که پنج شنبه‌ها پخش مي‌شد، با بهره گيري از برنامه‌هاي آرشيوي صدا و سيما در هشت سال دفاع مقدس دوم مهر به مدت 30 دقيقه ياد و خاطره آن ايام را براي بينندگان زنده مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن