تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802580159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروسازی ایران راهی به جز بهبود کیفیت محصولات خود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: المانیتور: خودروسازی ایران راهی به جز بهبود کیفیت محصولات خود ندارد خبرگزاری پانا : نشریه المانیتور در مطلبی با این عنوان به قلم آرش کرمی نوشت، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ایران در کنفرانس خبری در 26 شهریور وارد بحثی شد که بر سر خودروهای ساخت داخل به راه افتاده است و بدون اینکه انتظار جواب داشته باشد، پرسید، «آیا ما می توانیم خودروهای فاقد استاندارد را وارد خیابان ها کنیم و انتظار داشته باشیم تصادفات هم نداشته باشیم؟... هرچقدر ما بیمارستان ها را تجهیز کنیم، اگر برای مسائل دیگر نظیر نظارت بر استاندارد تولید خودرو وقت صرف نکنیم، نتیجه نخواهیم گرفت. ما 36 سال است خودرو می سازیم، اما هنوز از رسیدن به نقطه آرمانی خود دور هستیم.»
۱۳۹۴ جمعه ۲۷ شهريور ساعت 22:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا المانیتور اعلام کرده اینکه وزیر بهداشت یک کشور درباره تولید خودروهای داخلی وارد میدان شود و اظهارنظر کند، ممکن است عجیب به نظر برسد، اما این قضیه در ایران، در یک ماه گذشته، موضوع داغ بوده است. حدودا 20 هزار ایرانی هر سال در سوانح رانندگی کشته می شوند، که یکی از بالاترین آمارها در جهان به شمار می رود. اتهامات درباره اینکه خودروهای ایرانی از استاندارد لازم برخوردار نیستند، یک کمپین تحریم خودروهای داخلی را در رسانه های اجتماعی به راه انداخته است.
صنعت خودروسازی برای اقتصاد ایران اهمیت دارد. همانطور که فرهمند علیپور در المانیتور گزارش داد، صنعت خودروسازی، «بعد از نفت، دومین صنعت بزرگ ایران» محسوب می شود که حدود 700 هزار نفر در آن مشغول به کار هستند. ایران بزرگترین تولید کننده خودرو در خاورمیانه است و قبل از تحریم ها، یازدهمین تولید کننده بزرگ خودرو در جهان به شمار می رفت.
محمد شریعتمداری معاون اجرایی حسن روحانی رئیس جمهور ایران، اذعان کرد که مصرف کنندگان ایرانی خودروهایی گران و با کیفیت پایین تر را خریداری می کنند. او 25 شهریور گفت: «مردم گاهی یک خودروی ساخت داخل را با قیمتی گرانتر و کیفیتی نسبتا پایین تر از خودروی خارجی خریداری می کنند. مردم ما در جهاد دیگری شرکت کرده اند که آن حمایت از تولید داخلی است. و ما باید از این روحیه حمایت کنیم و شرایطی را فراهم کنیم که در آینده ای نه چندان دور، کیفیت محصولات ایرانی مناسب باشند و در شان مردم ایران باشند.»
شریعتمداری درباره تاثیر تحریم های بین المللی بر خودروهای ایرانی گفت: «صنعت خودروسازی ما تا حدی زیادی راه خود را به رغم همه نوسانات و فراز و نشیب ها نظیر فشارهای ناشی از تحریم ها، پیدا کرده است.»
با توجه به اهمیت «اقتصاد مقاومتی» که مستلزم آن است ایران اقتصاد داخلی خود را تقویت کند، و با توجه به برداشته شدن تحریم ها علیه ایران، این احتمال وجود دارد که مسئولان و خودروسازان ایرانی، در صورتی که قصد داشته باشند قدرت رقابت شان را حفظ کنند، ناگزیر شوند کیفیت خودروهای خود را بهبود ببخشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن