تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گلایه از توهین به شیرازی‌ها در خندوانه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: گلایه از توهین به شیرازی‌ها در خندوانه
غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شهر در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی این شهر از سخنان «سجاد افشاریان» در برنامه خندوانه گلایه کرد و گفت: این عناوین و توهین‌ها به مردم شریف شیراز نمی‌چسبد.
کد خبر: ۵۳۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵ - 17 September 2015


غلام‌مهدی حقدل رئیس شورای اسلامی شهر در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای اسلامی این شهر از سخنان «سجاد افشاریان» در برنامه خندوانه گلایه کرد و گفت: این عناوین و توهین‌ها به مردم شریف شیراز نمی‌چسبد.

به گزارش تابناک فارس، رضا محمدیان عضو شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این‌باره گفت: آنچه در برنامه هفته اخیر «خندوانه» در مورد شیرازی‌ها مطرح شد تکرار عناوین زشت و نسبت‌های ناروایی است که جز ایجاد اختلاف نتیجه‌ای ندارد.

محمدیان اظهار داشت: برنامه خندوانه در هفته اخیر شیرازی‌ها را افرادی تنبل معرفی کرد و بیشترین توهین به شهروندان این شهر شد و توضیحی نیز از سوی صداوسیما در این مورد اعلام نشد.

وی افزود: تاکنون چندین بار شاهد چنین برنامه‌هایی از صداوسیما بوده‌ایم که نسبت‌هایی نادرست و عناوین زشت را به مردم شیراز نسبت می‌دهند و جا دارد که صداوسیما تفاوتی بین هجو و طنز قائل شده تمسخر دیگران و القای نسبت‌های دروغ قومیتی را اسباب خنده قرار ندهد بلکه حرمت قومیت‌ها در تمام برنامه‌های جدی و طنز رعایت شود.

سجاد افشاریان در مورد شوخی‌های خود در برنامه «خندوانه» توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار داشت: من در شیراز به دنیا آمدم، بزرگ شدم و سال‌ها در این شهر کار کردم و عطر بهارنارنج‌های شهرم را نفس کشیده‌ام و فرق کمدی و توهین را می‌دانم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن