تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816685459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته جنجالي در انتظار پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
هفته جنجالي در انتظار پرسپوليس




هفته آینده برای پرسپولیسی‌ها می‌تواند یک هفته بسیار مهم باشد.





خبر ورزشی: هفته آینده برای پرسپولیسی‌ها می‌تواند یک هفته بسیار مهم باشد. هفته‌ای که در آن، یا باشگاه با ثبات مدیریتی مواجه می‌شود و یا ادامه سرپرستی! هفته‌ای که شاید پای صنایع ملی به پرسپولیس برای اجازه سه ساله باشگاه باز شود یا اینکه اسپانسر برای جمع کردن مشکلات مالی بیاید. این باشگاه به‌هر‌حال هفته مهمی پیش‌رو دارد.

تمديد سرپرستي يا تعيين مديرعامل؟

با ادعاي حسين عبدي سخنگوي هيأت‌مديره باشگاه پرسپوليس، مدت قانوني سرپرستي علي‌اكبر طاهري در باشگاه پرسپوليس تنها 3 ماهه بوده و از آنجا كه روز 27 خرداد آغاز شده، حتماً بايد 27 شهريورماه به پايان برسد تا مبادا «قانون‌شكني» صورت بگيرد. در اين مدت نيز قرار بود هيأت مديره، اقدام به انتخاب مديرعامل كند اما هر دفعه با دلايلي عجيب و سؤال‌برانگيز، از اين كار سر باز زده مي‌شد. مثلاً اعضا مي‌گفتند طاهري با اختيارات مديرعامل كار مي‌كند يا وقتي طاهري به خوبي كارش را ادامه مي‌دهد، چه نيازي به مديرعامل داريم؟ بعد هم كه مطرح شد مسئولان وزارت ورزش اصلاً تمايلي نشان نمي‌دهند كه طاهري مديرعامل شود و از سوي ديگر، بحث تماس با مديران بالادستي به محض صحبت در مورد انتخاب مديرعامل در جلسات مطرح شد كه اين آخري، واقعاً خنده‌دار به نظر مي‌رسد زيرا باشگاه يك اساسنامه جداگانه دارد و اعضا مي‌توانند بدون در نظر گرفتن نظرات هيأت مديره، مديرعامل را انتخاب و معرفي كنند. به‌هر‌حال شنبه هفته بعد، يا بايد در جلسه هيأت مديره، اعضا اقدام به رأي‌‌گيري براي انتخاب مديرعامل كنند و يا حتماً بايد از سوي وزارت ورزش و شخص نصرا... سجادي، مدت سرپرستي طاهري تمديد شود. در غير اين صورت، با توجه به اساسنامه و قانون نهادهاي دولتي و نيمه‌دولتي يك قانون‌گريزي آشكار صورت مي‌گيرد.

بدهي به بازيكنان چه مي‌شود؟

موضوع دوم، قولي است كه از سوي علي‌اكبر طاهري به بازيكنان داده شده است. پرسپوليسي‌ها منتظرند تا در هفته آينده مجدداً حساب مالي‌شان شارژ شود. بازيكنان پرسپوليس دچار يك سرگيجه مداوم شده‌اند. آنها از ابتداي فصل تا هفته قبل، تقريباً هيچ پولي دريافت نكرده بودند اما در هفته قبل و در حالي كه به تازگي از اعتصاب خارج شده بودند، به حساب هر يك از بازيكنان، پولي واريز شد. اين پول قرار بود حداقل 100 ميليون و حداكثر 300 ميليون تومان باشد اما وقتي بازيكنان، حساب‌شان را چك كردند، متوجه شدند بالاترين رقمي كه به حساب بازيكنان واريز شده، 30 ميليون تومان است و براي بازيكنان متوسط و كم سن و سال‌تر، از اين هم كمتر بود و چيزي در حدود 5 تا 15 ميليون به حساب‌شان واريز شد. آنها به دنبال دريافت باقي مطالبات‌شان رفتند اما شنيدند كه باشگاه پولي در بساط ندارد. از اين رو، صداي اعتراض‌شان به هوا بلند شد اما اين اعتراض‌ها، هيچ تأثيري نداشت. قرار بر اين بود كه بعد از ديدار مقابل پيكان، تك‌تك بازيكنان عليه مديريت باشگاه مصاحبه‌هاي تندي انجام داده و از مدل مديريتي طاهري انتقاد كنند اما يكي از مربيان تيم كه رابطه نزديكي با مديريت باشگاه دارد، ماجرا را به مديريت لو داد كه بازيكنان چنين قصدي دارند و مي‌خواهند بعد از بازي جام حذفي، عليه شما مصاحبه كنند. طاهري نيز در تماس با يكي از مسئولان تيم، به بازيكنان اطلاع داد در هفته ديگر بخش دوم از پول‌شان را دريافت مي‌كنند. البته اگر باز هم پولي در بساط نباشد، امكان اعتصاب دوباره بازيكنان يا اعتراض شديدشان و حتي مصاحبه آنها عليه مديريت باشگاه افزايش مي‌يابد.

موضوع پيچيده اسپانسر

از طرف ديگر، باشگاه نيز معذوريت‌هايي دارد. از جمله اينكه هيچ اسپانسري هنوز با پرسپوليسي‌ها وارد مذاكره نشده و شايد طاهري اجازه عقد قرارداد با اسپانسرها را از طرف وزارت ورزش نداشته باشد. حالا هم بحث اجاره باشگاه به بخش خصوصي به مدت سه سال است كه هنوز تكليف اين موضوع نيز مشخص نيست. به معناي ديگر هيچ‌كس تكليف خود را نمي‌داند. اصلاً معلوم نيست چرا اسپانسر جذب نمي‌شود، چرا اسپانسري كه مي‌خواست با قرارداد 30 ميليارد توماني به پرسپوليس بيايد، با مخالفت‌هاي يكي از اعضاي هيأت مديره، از اين باشگاه دور شد؟ چرا پرسپوليس حتي اسپانسر قبلي خود در ليگ را نتوانست براي اسپانسرينگ در جام‌حذفي مجاب كند؟ كسي نيست كه به اين سؤالات جواب بدهد.

حركت روي مدار منفي‌ها يا مثبت‌ها

با اين حال منتظر اتفاقات مهم در هفته آينده باشيد. هفته‌اي سرنوشت‌ساز كه مثل دو لبه شمشير است‌؛ يا مي‌تواند شرايط پرسپوليس را با انتخاب مديرعامل، اسپانسر و افزايش درآمد به سمت مدار خوشبختي پيش ببرد و يا اينكه باز هم سرپرست باشگاه به كارش ادامه مي‌دهد، باز هم خبري از پول نيست، باز هم بازيكنان به اعتصاب فكر خواهند كرد و باز هم همين بساطي است كه مي‌بينيم.






تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن