تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخر هفته با برنامه هاي تلويزيوني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۸ق.ظ)
آخر هفته با برنامه هاي تلويزيوني موج-روابط عمومي صدا و سيما فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني شبکه‌هاي سيما در تعطيلات آخر هفته را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني و انيميشن «پايان نبرد»،رباعي»، «پيتر بِل»،«ديواره شمالي»،«بال‌هاي خوشبختي»، «مراقب»، «پارک ژوراسيک»،«پاپوش»،«شرط اول»،«شرلوک ۳»،«تازي باسکرويل»،«شرلوک هولمز شروع قرن بيستم»،«ديپلمات»،«صبح روز بعد»،«ويتي پو»،«مسافرين زندگي»،«خان ننه»،«پاسخ رحمان»،«هواي سرد»،«ردپا»،«شير و عسل»،«دره تاريک»، «کيوي پرنده»،«رئيس»، «تلاقي»، «ملاقات با والدين» و «پرواز بر فراز جهنم» پنج شنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ شهريور ماه از شبکه‌هاي سيما روي آنتن مي‌رود.

شبکه يک سيما
به گزارش روابط عمومي سيما، فيلم سينمايي «پايان نبرد» به کارگرداني پينگ وانگ، پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت ۲۲ از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان با بازي لي جنگ، ژيئائو ران لي و ايدئو ناکائي زومي آمده است: چنگيز خان مغول پس از تصرف آسيا در اواخر عمر به اروپا لشگرکشي مي‌کند. او که مي‌ترسد قبل از تصرف غرب بميرد ژنرال لئو را مأمور مي‌کند تا به سراغ استاد شيوچوبي برود و از او دارويي براي طول عمر بيشتر بگيرد. ژنرال لئو پس از سفري طولاني که حدود يک سال به طول مي‌انجامد استاد شيوچوبي را نزد چنگيز خان مي‌آورد اما استاد دارويي براي عمر طولاني ندارد و تنها راه عمر طولاني را در آرامش مي‌داند. او از چنگيز خان مي‌خواهد تا دست از لشگرکشي و قتل و غارت مردم بردارد تا به آرامش برسد. چنگيز خان که... .
فيلم سينمايي «رباعي» به کارگرداني محسن دامادي، جمعه ۲۷ شهريور ساعت ۱۶ از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: کمال طراوت مجري يک برنامه تلويزيوني است، که با مادر پيرش زندگي مي‌کند. کمال در يکي از برنامه‌هاي خود با دختري چهل ساله به نام رباعي آشنا مي‌شود. مادر که مرگ را نزديک مي‌بيند، به او مهلت مي‌دهد دختر را براي ازدواج انتخاب کند اما وقتي کمال رباعي را معرفي مي‌کند مادر به مخالفت مي‌پردازد. مدتي بعد طرح تلويزيوني جديد آقاي طراوت تصويب مي‌شود. در اين برنامه که باز هم نوعي مشاعره است و طراوت شعري را به رباعي نسبت مي‌دهد و در برنامه برنده مي‌شود. اما چون شعر در واقع متعلق به مدير شبکه است باعث رسوايي و ناراحتي مي‌شود.

شبکه دو سيما
انيميشن «پيتر بِل» به کارگرداني ماريا پيترس، پنجشنبه ۲۶ شهريور ماه ساعت ۸ صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان آمده است: پيتر بِل پسر بسيار پرانرژي و در عين حال بازيگوشي است که شيطنت‌هاي او گاهي اوقات باعث عصبانيت اهالي محل مي‌شود. وي در مدرسه در کلاسي حضور دارد که خواهرش مارتا معلم آن است، اما در آنجا نيز گاه با شيطنت‌هايش کلاس را به هم مي‌ريزد. در همسايگي آن‌ها مردي به نام آقاي گيلمن صاحب مغازه بقالي است و او نيز گاه گاه از دست شيطنت‌هاي پيتر به تنگ مي‌آيد. آقاي گيلمن پسر بي دست و پا و ساده اي به نام ژوزف دارد که او نيز معلم مدرسه بوده و قرار است با مارتا ازدواج نمايند. پيتر از اين مسأله ناراحت است و ژوزف را در حد و اندازه خواهرش نمي‌داند. کم کم ماجراي شيطنت‌هاي پيتر به يک روزنامه محلي کشيده شده و هر جا اتفاقي مي‌افتد به پيتر نسبت داده مي‌شود و...
سينمايي «ديواره شمالي» به کارگرداني فيليپ استالزل، پنجشنبه ۲۶ شهريور ساعت 24:00 از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان آمده است: توني و آندرياس دو صخره نورد آلماني هستند که تخصص ويژه‌اي در زمينه کوه‌نوردي و صخره‌نوردي دارند. آن‌ها تا به حال ديواره‌ها و نقاط صعب‌العبور زيادي را فتح کرده‌اند. المپيک مونيخ در راه است و دولت آلمان براي مهيج‌تر کردن اين بازي‌ها اعلام مي‌کند که به صعودگران ديواره شمالي مانند قهرمانان المپيک مدال طلا اهدا مي‌کند.
ديواره شمالي سخت‌ترين و صعب‌العبورترين ديواره آلپ است که تا به حال فتح نشده است. اين خبر آن قدر مهيج است که همه روزنامه‌ها به دنبال تهيه خبر درباره کوه‌نورداني هستند که تصميم دارند اين مدال طلا را تصاحب کنند و... .
فيلم سينمايي «بال‌هاي خوشبختي» به کارگرداني بهروز شعيبي، جمعه ۲۷ شهريور ساعت ۸ صبح از شبکه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: در آپارتماني زن و شوهري به نام سعيد و بدري زندگي مي‌کنند که بسيار به يکديگر علاقه مندند. در اين آپارتمان خانواده ديگري نيز زندگي مي‌کنند که يک پسر کوچک به نام پارسا دارند. پدر پارسا بيکاراست و همسرش کار مي‌کند. بين پدر و مادر پارسا دعوا و اختلاف پيش مي‌آيد و پسر کوچک آن‌ها پارسا غالباً درخانه تنها مي‌ماند.
يک روز که بدري خانم، جايي رفته است پارسا شيطنت کرده و وسايلي را به حياط پرتاب مي‌کند و همين باعث عصبانيت سعيد مي‌شود. کلنجار رفتن سعيد با پسر بچه ادامه دارد تا اين که در خانه سعيد بر اثر باد بسته مي‌شود. پارسا از او مي‌خواهد که با هم بازي کنند. اما سعيد با لباس راحتي خانه به خيابان مي‌رود تا کليدساز را پيدا کند تا در آپارتمان را باز کند اما...
فيلم تلويزيوني «مراقب» به کارگرداني اسکات فرانک، جمعه ۲۷ شهريور ساعت: 23:00 از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: کريس پراد، جوان هاکي بازي است که در اثر سانحه تصادف توانايي حافظه‌اش به ميزان قابل توجهي کاهش يافته و براي فراموش نکردن امور روزمره آن‌ها را در دفتري يادداشت مي‌کند.
مردي به نام گري اسپارکو با ادعاي اين که از دوستان قديمي کريس است با او طرح دوستي مي‌ريزد، اما در واقع گري و همدستانش قصد دارند از موقعيت کريس که نظافتچي شيفت شب يک بانک محلي است سوء استفاده نموده به کمک او از بانک سرقت کنند. کريس در ابتدا وسوسه شده با آن‌ها همکاري مي‌کند اما در شب مورد نظر پشيمان شده و قصد کنار کشيدن دارد ولي با مخالفت شديد گري مواجه مي‌شود. در جريان سرقت دوست کريس که پليس است سر مي‌رسد و پس از کشتن چند تن از سارقان و زخمي کردن گري کشته مي‌شود.
کريس پول‌ها را برداشته فرار مي‌کند و طي يکسري نقشه که طرح مي‌کند پول‌ها را به بانک باز مي‌گرداند. ولي پليس به هيچ وجه حرف او را قبول نمي‌کند.

شبکه سه سيما
فيلم سينمايي «پارک ژوراسيک» به کارگرداني استيون اسپيلبرگ، پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت ۰۱: ۲۰ از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان با بازي سام نيل، لورا درن، جف گلد بلام و ساموئل آل. جکسون آمده است: جان هموند گروهي از دانشمندان را براي بازديد از پارک پيش از بازگشايي همگاني فرا مي‌خواند. به سبب سهل انگاري و خرابکاري دسته‌اي از دايناسورها آزاد مي‌شوند و بازديدکنندگان و کارشناسان مي‌کوشند براي نجات خود از جزيره بگريزند که...
فيلم سينمايي«پاپوش» به کارگرداني اسماعيل فلاح پور، پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت 11:30 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان با بازي سيد مجيد صالحي، علي صادقي، اسماعيل سلطانيان، محسن قاضي مرادي آمده است:
کمال بازارياب شرکتي است که زماني مدير عامل آن است.
فريده منشي مدير عامل و دختر عطا آبدارچي شرکت و نامزد کمال است. کمال که مورد اعتماد مدير عامل است، در آستانه ازدواج با فريده درگير مشکلات شرکت و شخص زماني مي‌شود که ناشي از...
روز جمعه ۲۷ شهريور ساعت 30: 11 فيلم سينمايي «شرط اول» به کارگرداني سيد مسعود اطيابي از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
فيلم قصه فردي به نام بهرام را روايت مي‌کند که در يک حادثه، دچار مرگ مغزي مي‌شود و با يک معجزه دوباره به زندگي برمي گردد.
اکبر عبدي، نگار فروزنده و الناز شاکر دوست در فيلم سينمايي «شرط اول» نقش آفريني کرده‌اند.
فيلم سينمايي «شرلوک ۳» به کارگرداني نيک هاران جمعه ۲۷ شهريور ساعت 19:00 از شبکه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي مارتين فري من و بنديکت چامبرباچ آمده است: مگنوسن مدير چند روزنامه در انگلستان به نفوذ روي نخست وزير متهم است. قاضي او ليدي اسمال وود است. مگنوسن تاجري است که کالايش اطلاعات محرمانه اشخاص و نقاط ضعف آن‌ها است. مگنوسن، اسمال وود را به خاطر موقعيت همسرش تحت فشار قرار مي‌دهد. اسمال وود نيز سراغ شرلوک هلمز مي‌رود تا و...

شبکه چهار سيما
فيلم سينمايي «تازي باسکرويل» به کارگرداني ايگور ماسلنيکف، پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت ۱۱ از شبکه چهار سيما پخش مي‌شود.
فيلم سينمايي «شرلوک هولمز شروع قرن بيستم» به کارگرداني ايگور ماسلنيکف، جمعه ۲۷ شهريور ساعت ۱۱ از شبکه چهار سيما پخش مي‌شود.
فيلم سينمايي «ديپلمات» به کارگرداني ولکر شلوندروف، جمعه ۲۷ شهريور ساعت 20:30 از شبکه چهار سيما بازپخش مي‌شود.
در خلاصه داستان اين فيلم با بازي آندر دوسولير و نيلز آرستروپ آمده است: در سال ۱۹۴۴ طي جنگ جهاني دوم، سربازانِ متفقين وارد پاريس مي‌شوند. هيتلر به ژنرال کولتيتس دستور مي‌دهد در صورتي که آلماني‌ها موفق نشدند از ورود متفقين به پاريس جلوگيري کنند؛ اين شهر را بسوزاند. سفير سوئد طي يک ملاقات پنهاني با ژنرال سعي مي‌کند نظر وي را درخصوص سوزاندن پاريس عوض کرده او را وادار به ناديده گرفتنِ دستور هيتلر کند. او با سياستي که در پيش مي‌گيرد و وعده هائي که مبني بر نجاتِ همسر و خانواده ژنرال، پس از عقب نشيني در خاک پاريس مي‌دهد؛ او را به سرپيچي از دستور هيتلر وادار مي‌کند و همين موضوع مي جب مي‌شود پاريس در امان بماند و...

شبکه پنج سيما
فيلم سينمايي «صبح روز بعد» به کارگرداني کيومرث پوراحمد، پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت ۱۳: ۳۰ از شبکه پنج روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم با نقش آفريني مهدي باقربيگي، پروين دخت يزدانيان، محمدعلي ميانداري، جمشيد صدري و جهانبخش سلطاني از اين قرار است که: قسمت اول، جدول ضرب: مجيد به ادبيات بيش از رياضيات علاقه مند است. او همواره توسط معلم رياضي تنبيه مي‌شود. معلم اشتباه‌هاي مجيد را با دانه‌هاي تسبيح مي‌شمارد. انداختن دانه‌هاي تسبيح حواس مجيد را پرت مي‌کند، و او براي غلبه بر اين وضع به کمک بي بي تسبيحي به امانت مي‌گيرد، اما معلم به تصور اين که مجيد ادايش را در مي‌آورد او را از کلاس اخراج مي‌کند و...
انيميشن «ويتي پو» به کارگرداني استفن جي اندرسون، جمعه ۲۷ شهريور ساعت ۰۹: ۰۰ از شبکه پنج روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم از اين قرار است که: ويني پو خرس زرد کوچکي است که علاقه بسيار زيادي به عسل دارد در اين داستان او و دوستانش که با اشتباه شنيدن يک کلمه دچار تصور اشتباهي مي‌شوند درگير ماجرايي شده که در نهايت به کمک يکديگر از آن نجات يافته و در کنار يکديگر در جنگل زندگي مي‌کنند.
فيلم سينمايي «مسافرين زندگي» به کارگرداني مايکل لندان جي. آر، جمعه ۲۷ شهريور ساعت 13:30 از شبکه پنج روي آنتن مي‌رود.
داستان فيلم از اين قرار است که: ميسي پس ازادواج با ويلي راهي سفر جنوب مي‌شود تا در کنار هم در مزرعه‌اي به دامپروري بپردازند. گروهي از دزدان در طي مسير قصد حمله به آن‌ها را دارند که ويلي با نمايش دادن اسلحه‌اش آن‌ها را دور مي‌نمايند.
ميسي که باردارشده نگران اين است که ويلي از شنيدن اين خبر خوشحال نشود. ميسي در شهر با پسر کوچکي به نام جف آشنا مي‌شود ولي نمي‌داند که برادر او ساني يکي از گروه راهزنان است. ويلي با استخدام هنري، اسکاتي، کوکي و فين در مزرعه‌اش کارش را آغاز مي‌کند و ...

شبکه شما
فيلم تلويزيوني «خان ننه» به کارگرداني حامد خيري مطلق، پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش مي‌شود.
داستان فيلم از اين قرار است که: بابا شهريار پدر بزرگ خانواده، که دلتنگ زندگي ساده و بي آلايش دوران کودکي خود است، خانه را ترک و به روستاي اجدادي‌اش مي‌رود. در آن جا خاطرات گذشته او مرور مي‌شود. او که مادر خود را از دست داده نزد عمه‌اش در شهر زندگي مي‌کند اما مدت زيادي را در روستا نزد مادر بزرگش خان ننه مانده و تحت تأثير تربيت اين پيرزن مؤمن و دل سوز قرار مي‌گيرد. زني معتقد که انس با قرآن و ائمه را در دل شهريار پرورش مي‌دهد. مادر بزرگ در مي‌گذرد و اين مساله در شهريار کوچک خلأيي ايجاد مي‌کند و...
شمسي فضل الهي،خسرو پاياب، ژيلا اصلاني، سميه خداياري، عباس سرودي، قاسم لطفي و ماهرخ رفيع زاده در فيلم تلويزيوني «خان ننه» توليد مرکز آذربايجان غربي نقش آفريني کرده‌اند.
فيلم تلويزيوني «پاسخ رحمان» به کارگرداني جواد افشار، جمعه ۲۷ شهريور ساعت 13:30 از شبکه شما پخش مي‌شود.
داستان فيلم از اين قرار است که: رحمان جواني است که در يکي از پايگاه هاي‌هاي اورژانس جاده‌اي مشغول به کار است. او قرار است به زودي ازدواج کند، اما دختري که رحمان به او علاقمند است علي‌رغم توافق اوليه با جوان ديگري ازدواج مي‌کند. اين موضوع باعث مي‌شود که رحمان دچار مشکلات روحي شديدي شود. رحمان گمان مي‌کند که خداوند توجهي به او ندارد و او را فراموش کرده است مشکلات روحي رحمان باعث اختلال در کارش مي‌شود و گلايه همکارش را نيز را در پي دارد. او در انجام فرايض ديني‌اش کاهلي مي‌کند و در خانه و خانواده نيز برخوردي سرد دارد. شبي در جاده محل خدمت رحمان سانحه اي رخ مي‌دهد اما رحمان به دليل بي دقتي
عمار تفتي، حسن جوهرچي، نيما تارخ و مينا جعفر زاده در فيلم تلويزيوني «پاسخ رحمان» توليد مرکز آذربايجان غربي بازي کرده‌اند.

شبکه نمايش
فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «هواي سرد»، «ردپا»، «شير و عسل» و «دره تاريک» پنج شنبه ۲۶ شهريور ساعت ۱۲، ۱۵، ۱۷ و ۲۳ از شبکه نمايش روي آنتن مي‌رود.
فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «کيوي پرنده»،«رئيس»،«تلاقي»،«ملاقات با والدين»و«پرواز بر فراز جهنم»جمعه ۲۷ شهريور ساعت ۱۱، ۱۵، ۱۷، ۲۰: ۳۰ و ۲۳ از شبکه نمايش پخش مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن