تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805012122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کنسرت در برج آزادی تهران/ گروه «کاربن»، «زبان از یاد رفته» را اجرا می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


یک کنسرت در برج آزادی تهران/ گروه «کاربن»، «زبان از یاد رفته» را اجرا می‌کند فرهنگ > موسیقی - گروه موسیقی «کاربن» با اجرای کنسرت «زبان از یاد رفته» دوم و سوم مهرماه ساعت 21 در برج آزادی به روی صحنه می‌رود.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کنسرت نخستین اجرای کاربن بعد از تشکیل گروه است. سیاوش امامی در آلبوم « زبان از یاد رفته» در کنار فرشاد فزونی، آیدین راد کیا و فرشاد رضایی قطعات شنیدنی را خلق کرده است.

امامی در خصوص کنسرت روزهای دوم و سوم مهرماه توضیح می‌دهد: «قرار است در روز کنسرت موزیک‌های  البوم «من و دوست غولم» را  با یک تنظیم تازه به اجرا برسانیم. من و فرشاد فزونی و فرشاد رضایی از سال 79 هم‌دانشگاهی بوده‌ایم. در طول اين سال‌ها فرشاد فزونی و من تصمیم گرفتیم آلبوم «من و دوست غولم» را كه با تنظيم رامين بهنا و همكاری بابك آخوندی ، بابك رياحي‌پور و شهرام شعرباف در سال ٨٤ توليد شد اجرا کنیم. پس از اجرای موفق ایوان شمس در سال 92 با حضور فرشاد رضايی و آيدين رادكيا که با استقبالی بسیار خوب مواجه شد، تصمیم گرفتیم راه را ادامه دهیم. با پیوستن علی پناهی به عنوان ویژوال آرتیست به جمع ما، قرار است که تلفیقی از موسیقی و تصویر را داشته باشیم. سیاوش امامی نوازنده گیتار الکتریک این گروه، دانش‌آموخته گرافیک است و هم به طور حرفه‌ای در حوزه موسیقی متمرکز است. او آهنگساز و سرپرست گروه میوت ایجنسی است که با این گروه دو آلبوم به نام‌های تجربه اول 1383 و تجربه دوم 1388 را تولید کرده است. او که با کالین بیس نوازنده بیس گروه کمل در سال 1392 همکاری داشته است در حال حاضر با همکاری این نوازنده شناخته شده انگلیسی مشغول تولید آلبوم سوم گروه میوت ایجنسی است.





امامی در توصیف کنسرت «زبان از یاد رفته» این‌طور می‌گوید: «با توجه به این که همه اعضای گروه تحصیلات تجسمی داشته‌ایم دوست داریم مدلی ساز بزنیم که تصویری باشد. حالا این اتفاق قرار است در کنسرت بیافتد. قرار نیست همه به عنوان گلادیاتورهایی با تکنیک صرف و سرعت خودنمایی کنیم، بلکه هرچهار نفر در خدمت موزیک هستیم و قرار است یک اجرای شسته رفته و یک دست داشته باشیم. علاوه بر تصاویری که قرار است در دوم و سوم مهر خلق شود، خود اشعار شل‌ سیلور استاین هم از نظر من تصویری است. سعی کردیم در تتظيم مجدد تصويرسازي كنيم.» امامی همچنین در زمینه آهنگسازی فیلم هم فعال بوده و همکاری با امیر توسلی و آهنگسازی در چندين سریال و فیلم از جمله گمشده، انقلاب زيبا و نهنگ عنبر  به کارگردانی سامان مقدم را در کارنامه خود دارد.

او در ادامه از نقش تجربه‌ها در مسیر هنر و رودرروشدن با مخاطب می‌گوید: «از هنرهای نمایشی و تجسمی بسیار تاثیر گرفته‌ایم. فرشاد فزونی در سال‌های گذشته مشغول اجراهای تئاتری بوده است و خود من هم در سینما و تلویزیون تجربياتي دارم. سعی داریم همه از تجربیات پیشین خود در این کنسرت بهره بگیریم و تصویر و موسیقی را پیوند دهیم. در کارهای هنری ارتباط مستقیم با مخاطب بسیار اهمیت دارد. این ارتباط در سینما با اکران فیلم می‌افتد، در تئاتر با روی صحنه رفتن، در عکاسی و نقاشی با برگزاری نمایشگاه و در موسیقی با اجرای کنسرت. بهترین راه پیشرفت هم همین ارتباط بی‌واسطه و شنیدن نقدها از سوی مخاطب است. به اعتقاد من مخاطبان جدی هنر، بهترين منتقداني هستند که یک اثر را ارزيابي می‌کنند.»
Description: https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gif
 ۵۷۲۴۴

کلید واژه ها: موسیقی - موسیقی دیجیتال -




چهارشنبه 25 شهریور 1394 - 22:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن