تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814773621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي: امنيت در آذربايجان غربي برقرار است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده انتظامي آذربايجان غربي: امنيت در آذربايجان غربي برقرار است
خبرگزاري فارس: فرمانده انتظامي آذربايجان غربي گفت: علي‌رغم حمايت‌هاي گروه‌هاي فرا‌منطقه‌اي از اشرار در مرز‌ها، عرصه براي آن‌ها تنگ‌تر شده و امنيت در استان برقرار است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، حسن كرمي امروز در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران افزود: با توجه به استقرار نيروهاي انتظامي، كنترل در مرزها و آگاهسازي مردم، درآمد‌هاي آنان را كه از راه‌هاي نا‌مشروع و اخاذي از قاچاقچيان بود، كاهش داديم.
وي با اعلام اينكه شناسايي خلا‌ها در مرزها فشار مضاعفي بر ترددكنندگان غير‌مجاز در مرزها وارد كرده، تصريح كرد: امسال سه مورد مين‌گذاري كنترل از راه دور توسط اشرار در مرزها را شاهد بوديم.
فرمانده انتظامي استان در ادامه با اشاره به جرائم سيزده‌گانه اظهار داشت: وقوع جرائم سيزده‌گانه، 9 درصد كاهش و كشفيات جرائم 42 درصد افزايش را نشان مي‌دهد.
كرمي گفت: كشف مشروبات الكلي 45، اسلحه 44 و سوخت 34 درصد نسبت به شاخص كاهش داشته است.
وي عوامل نزولي بودن كشف سلاح، مشروبات الكلي و سوخت را حضور مستمر نيروهاي انتظامي در مرزها و جلوگيري از ورود و خروج قاچاق اين موارد اعلام كرد و گفت: مرزنشينان تركيه كه عمدتاً مجهز به سلاح هستند، به سمت مرزهاي ما روي آورده‌اند.
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي از دستگيري قاچاقچيان توسط مردم در روستاهاي مرزي سردشت خبر داد و گفت: با فرهنگسازي در رابطه با حرام بودن اين عمل، مردم دو روستا در سردشت قاچاقچيان را دستگير و تحويل پليس دادند.
وي از دستگاه‌هاي اجرايي خواست تا همگام با اجراي طرح‌هاي ضربتي نيروي انتظامي، در مرزها خدمات را متناسب با نياز منطقه ارائه دهند.
انتهاي پيام؛/م
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 328]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن