تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814773368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي طرح ريحانة النبي توسط نيروي انتظامي آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اجراي طرح "ريحانة النبي " توسط نيروي انتظامي آذربايجان غربي
اروميه - خبرگزاري مهر: فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي از اجراي طرح "ريحانة النبي" توسط اين نهاد براي اولين بار در استان در سال جاري خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، سردار حسن كرمي ظهر روز يكشنبه در نشست خبري افزود: اين طرح بعد از استان تهران براي نخستين بار در سطح كشور با همكاري آموزش وپرورش، ستاد احياي امر به معروف ونهي از منكر و حوزه علميه در سطح مدارس غيرانتفاعي و نمونه دولتي شهرستان اروميه اجرا مي شود.

وي با بيان اينكه اين طرح در مدرسه غيرانتفاعي و نمونه دولتي شهرستان اروميه از اوايل مهرماه سالجاري اجرا مي شود، بيان داشت: در اين طرح خواهران از حوزه علميه اروميه در رابطه با حجاب آموزش ديده و توجيه شده‌اند.

وي در ادامه با بيان اينكه هم اكنون امنيت كامل در مرزهاي اين استان برقرار است اضافه كرد: وضعيت امنيت استان بسيار مطلوب است، به‌رغم حمايت قدرتهاي فرامنطقه‌اي امسال عرصه را بر گروهكها تنگ كرده‌ايم.

وي گفت: استقرار در مرزها جدي است و خلاهاي مرزي شناسايي شده و فشار بر روي ترددكنندگان غير مجاز مرزي بيشتر شده است.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در ادامه با بيان اينكه احساس امنيت در آذربايجان غربي در ميان مردم استان 11 درصد افزايش يافته است اظهارداشت: بر اساس نظرسنجي هاي انجام شده 66 درصد مردم استان در حد قابل توجهي احساس امنيت مي كنند.

وي اجراي طرح هاي مختلف در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي در برخورد شديد با عوامل نا امني در جامعه را از دلايل افزايش احساس امنيت در بين مردم آذربايجان غربي عنوان كرد.

سردار كرمي يادآورشد: ميزان احساس امنيت در بين مردم استان در سال گذشته، 55 درصد بود.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي همچنين گفت : 62 درصد از مردم استان در سال گذشته عملكرد نيروي انتظامي استان را موفق و بسيار موفق ارزيابي كردند.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 302]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن