تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815063652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي شوراي شهر عنوان كرد:توضيح فرماندار تهران به اعضاي شورا در خصوص اعتراض به مصوبات


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سخنگوي شوراي شهر عنوان كرد:توضيح فرماندار تهران به اعضاي شورا در خصوص اعتراض به مصوبات
به گفته سخنگوي شوراي شهر تهران ، فرماندار تهران در جلسه امروز در خصوص اعتراض به مصوبات شورا به اعضاي شوراي شهر تهران توضيح داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو دانشجو سخنگوي شوراي شهر تهران در حاشيه صد سومين جلسه شورا كه به صورت غير علني برگزار شد، تصريح كرد: فرماندار تهران در جلسه امروز شورا حضور يافت و به بحث و تبادل نظر با اعضاي شوراي شهر پرداخت.

به گفته دانشجو، فرماندار تهران عنوان كرده است در سال 86 ازمجموع 431 مصوبه شوراي شهر، نسبت به 37 مصوبه اعتراض صورت گرفته كه 30 مورد با تعامل شورا و فرمانداري حل شده و تنها 1 مورد به شوراي حل اختلاف رفته است.

سخنگوي شوراي شهر در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر پيرامون صحت آمارهاي اعلام شده توسط فرماندار تهران ، خاطرنشان كرد: اين مسئله توسط برخي اعضاي شورا نيز مطرح شد كه در اين بين بايد توجه داشت آمار اعلام شده توسط فرماندار در مورد تمامي مصوبات شورا بود كه حتي مصوبات نامگذاري و باغات را نيز كه اهميت چنداني ندارند را شامل مي شود.

به گفته سخنگوي شوراي شهر همينكه حسين طلا فرماندار تهران در جلسه شورا حضور داشته و هر دو طرف در تلاش براي ايجاد تعامل بيشتر و به حداقل رساندن اعتراضات هستند، اتفاق مثبتي است.

عضو كميسيون عمران شوراي شهر تهران همچنين افزود: فرماندار تهران به دعوت اعضاي شورا در جلسه امروز حاضر شده است و هدف اصلي اين كار ايجاد هماهنگي بيشتر شورا با فرمانداري بوده تا حجم اعتراضات فرمانداري نسبت به مصوبات كمتر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اين مسائل در حالي عنوان شده است كه گفته مي شود 40 درصد مصوبات شورا در سال 86 مورد اعتراض فرمانداري تهران واقع شده است.

همچنين ، سخنگوي شوراي شهر در خصوص پيشنهاد حضور يك نماينده فرمانداري در جلسات شورا نيز ياد آور شد: فرماندار تهران در اين خصوص مخالف بوده است چرا كه اعتقاد داشته يك نفر نمي تواند دايره المعارف قوانين باشد.
 يکشنبه 5 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن