تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814773185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آمادگي كامل نيروي انتظامي بر تامين امنيت كامل انتخابات


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آمادگي كامل نيروي انتظامي بر تامين امنيت كامل انتخابات
فرمانده انتظامي آذربايجان غربي گفت ::نيروي انتظامي آماده تامين امنيت كامل انتخابات است


سردار نصرتي در گفت و گو با

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

بااعلام اين مطلب گفت : نيروي انتظامي در روز راي گيري تمام امكانات خود را به صحنه خواهد آورد تا مردم در امنيت و آرامش كامل آراي خود را به صندوق ها بريزند.

وي افزود : تا كنون موردي از بي نظمي در استان مشاهده نشده و نيروهاي انتظامي با همكاري ساير دستگاه هاي اجراي استان توانسته اند امنيت كامل انتخابات را برقرار كنند.

سردار نصرتي با اشاره به حساسيت اين دوره از انتخابات گفت: چشم جهانيان به چگونگي حضور مردم در انتخابات ايران دوخته شده، لذا مردم بايد با حضور گسترده و آگاهانه خود دوستان انقلاب را شادمان و دشمنان را مايوس و نااميد كنند.

وي اضافه كرد : دشمنان انقلاب اسلامي از زمان كليد خوردن انتخابات در ايران، سعي دارند تا انتخابات ايران را مخدوش جلوه داده و از حضور حداكثري مردم در پاي صندوق هاي راي بكاهند ولي مردم ولايتمدار و با بصيرت آذربايجان غربي در اين انتخابات نيز رشد و بلوغ سياسي خود را به نمايش خواهند گذاشت.

وي افزود : مردم ايران اسلامي در 12 اسفند به جهانيان نشان خواهند داد كه همچنان به آرمان هاي انقلاب اسلامي پايبند بوده و از صميم قلب نسبت به رهبر معظم انقلاب، عشق مي وروزند و در هر شرايطي از مقام عظماي ولايت پيروي مي كنند.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي افزود : مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي به خصوص مردم غيور و شهيد پرور آذربايجان غربي بار ديگر توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي را با حضور گسترده و بي نظير خود در پاي صندوق راي خنثي خواهند كرد

وي انتخاب افراد اصلح، ولايتمدار، توانمند و شجاع را از خواسته هاي رهبر معظم انقلاب دانست و افزود : همچنانكه حضور در پاي صندوق هاي راي يك تكليف شرعي و ملي است، گزينش افراد اصلح و مطابق با نظر رهبر معظم انقلاب نيز يك تكليف است ./ب

يکشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن