تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819904733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت بخش خصوصي در ارتقاي کيفي آب شرب بردسير تجربه موفقي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۴۵ق.ظ)
مشارکت بخش خصوصي در ارتقاي کيفي آب شرب بردسير تجربه موفقي است موج-معاون بهره‌برداري شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور از تجربه موفق مشارکت بخش خصوصي در طرح ارتقاي کيفي آب شرب بردسير کرمان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)،حميدرضا تشيعي، معاون بهره‌برداري شرکت مهندسي آب و فاضلاب کشور پس از بازديد از تأسيسات ارتقاي کيفيت آب آشاميدني شهر بردسير گفت: در راستاي بررسي پروژه‌هاي بهبود و ارتقاي کيفي آب شرب و حذف عناصر آلاينده با استفاده از بخش خصوصي و روش BOO، کرمان اولين استاني بود که اين اقدام را انجام داد که به منظور بررسي و ارزيابي کيفيت بهره‌برداري از پروژه و آب توليدي و اين که آيا مي‌تواند تجربه موفقي براي ساير شهرها باشد اين بازديد صورت پذيرفت.
وي افزود: در اين بازديد خوشبختانه مشخص شد که نوع فرايندي که به کار برده شده فرايند خوبي و مخاطراتش براي محيط زيست حداقل است.
تشيعي در ادامه بيان داشت: کيفيت آب تصفيه شده در حد استاندارد است و وضعيت بهره‌برداري و نگهداري تأسيسات خوب است و اين امر نشان مي‌دهد که اين تجربه، موفق بوده است.
معاون بهره‌برداري شرکت مهندسي آبفاي کشور گفت: تنها نگراني بحث خريد و تضمين آن است، با توجه به اين که قيمت آب واقعي نيست و قيمتي که از مردم بابت آب شرب دريافت مي‌شود واقعي نيست، در اينجا بابت هر مترمکعب 2500 تومان بايد تضمين خريد داده شود که اين امر به شرطي محقق مي‌شود که منابع مالي پايدار باشد؛ در غير اين صورت سرمايه‌گذار اطمينان خاطر برايش ايجاد نمي‌شود که به کارش ادامه دهد.
تشيعي افزود: توصيه ما اين است که با استفاده از بخش خصوصي و در قالب سامانه دوم اين عمليات صورت پذيرد که تجربه رفسنجان و سيرجان بر همين اساس است.
معاون بهره‌برداري شرکت آبفاي کشور در خاتمه بيان داشت: با توجه به مشکلاتي که از نظر کميت و کيفيت آب شرب در استان کرمان است، بايستي سرمايه‌گذاران در استان و کشور حمايت شوند و بايد اين اطمينان به بخش خصوصي داده شود تا اين امر با اطمينان خاطر گسترش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن