تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803857054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخصيص بيش از 92 درصد اعتبارات عمراني آموزش وپرورش در پنج ماه اول سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۹:۴۲ق.ظ)
فاني: تخصيص بيش از 92 درصد اعتبارات عمراني آموزش وپرورش در پنج ماه اول سال موج- فاني گفت: دولت تدبير و اميد در پنج ماهه نخست امسال بيش از 92 درصد اعتباراتي عمراني آموزش وپرورش را تخصيص داده است که اين موضوع بي سابقه است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اصغر فاني در مراسم افتتاح همزمان 140 مدرسه بنياد برکت در سراسر کشور که با حضور رئيس دفتر مقام معظم رهبري در مجموعه باغ بهشت برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح 140 مدرسه با 844 کلاس درس از برکات ستاد فرمان اجرايي حضرت امام، حمايت‌هاي مقام معظم رهبري است که بابت اين اقدام خداپسندانه از آن‌ها قدرداني مي‌کند.
وي آموزش وپرورش را بزرگ‌ترين نهاد دولتي و يک فرا وزارتخانه خواند و تصريح کرد: تا يک هفته ديگر شاهد بازگشايي مدارس و آغاز سال تحصيلي جديد هستيم که با حضور بيش از 13 ميليون دانش آموز در 105 هزار مدرسه و باهمکاري قريب به يک ميليون معلم در 750 منطقه آموزشي اين اقدام فرهنگي رخ مي‌دهد.
فاني افزود: آموزش وپرورش از بهمن سال گذشته مقدمات کارهاي اجرايي براي بازگشايي مطلوب مدارس انجام داده است که سامان دهي يک ميليون نيروي انساني در 105 هزار مدرسه و چاپ و توزيع 130 ميليون جلد کتاب درسي براي بيش از 13 ميليون دانش آموز از جمله اقدامات کمي آموزش وپرورش در پروژه مهر است که کار بسيار سنگين و دشوار هست.
عضو کابينه تدبير و اميد آموزش وپرورش را بزرگ‌ترين فصل مشترک حاکميت و ملت خواند و خاطرنشان کرد: کوچک‌ترين تصميمات در اين فرا وزاتخانه کل جامعه را متأثر از خويش مي‌کند و به همين دليل اهميت آموزش وپرورش فراتر آمار کمّي اين نهاد است.
وزيرآموزش وپرورش ادامه داد: دانش آموزان امروز مديران فرداي کشور هستند و از اين بابت آموزش وپرورش زيرساخت منابع انساني و عامل توسعه يافتگي کشور است و به همين دليل ارکان مختلف کشور اعم از دستگاه‌ها و بنيادهاي دولتي و غيردولتي بايد به آموزش وپرورش کمک کند.
فاني توسعه مشارکت‌ها را از سياست‌هاي جدّي آموزش وپرورش دولت يازدهم عنوان کرد و افزود:هزار و300 مدرسه جديد در مهر امسال به مجموعه آموزش و پرورش اضافه مي‌شود و خيرين مدرسه ساز و بنياد برکت سهم زيادي در افزايش فضاهاي آموزشي مدارس ايفا مي‌کنند.
وي اضافه کرد: تا پايان سال 94 قريب 700 مدرسه ديگر نيز به مجموعه مدارس آموزش وپرورش اضافه مي‌شود که اين رقم نيز در طول دوران آموزش وپرورش پس از انقلاب اسلامي بي سابقه بوده است.
فاني با اشاره به فعاليت‌هاي بنياد برکت درخصوص مدرسه سازي تصريح کرد: اميدواريم اقدامات اين بنياد بتواند زمينه ساز گسترش توسعه مشارکت‌ها درآموزش وپرورش شود و دانش آموزان بيشتري بتواند از برکات اين بنياد بهره مند شود.
گفتني است؛ در پايان اين مراسم محمد شريعتمداري معاون اجرايي رئيس جمهور، حجت الاسلام محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري، علي اصغر فاني وزير آموزش وپرورش و جمعي از مسوولان بنياد برکت از طريق ويدئو کنفرانس و به طور همزمان 140 مدرسه بنياد برکت را در مناطق بسيار محروم افتتاح کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن