تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816338423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی داخلی برای خانه عروس و دامادها!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
طراحی داخلی برای خانه عروس و دامادها!




با ما به خانه كوچك اين زوج جوان بياييد. آنها پيشنهادهاي خوبي براي طراحي خانه عروس و دامادها دارند.






برترین مجله اینترنتی ایران

مجله منزل - ایمان جلیلی: خانه سفيد. شايد اين بهترين اسمي باشد كه به محض ورود به اينجا به ذهنت مي‌آيد. خانه سفيد. . . چقدر هم با داستان ساكنانش همخواني دارد. مريم و احمد چند ماه پيش، همان موقعي كه داشتند سوروسات عروسي‌شان را به پا مي‌كردند، اين خانه را پيدا كردند؛ يك آپارتمان 86 متري نوساز در طبقه دوم يك ساختمان چهار طبقه حوالي خيابان پيروزي. آنها سعي كردند همانقدر كه با وسواس برنامه‌هاي عروسي‌شان را مي‌چيدند، براي خانه آينده‌شان هم نقشه بكشند.


سفيد مايل به خوشبختي



همين هم شد كه چند ماهي را صرف آماده كردن خانه كردند. اصلا كار به جايي رسيد كه خريدن بخش عمده‌اي از جهيزيه عروس‌خانم را هم به بعد از آماده شدن «سقف رويايي»‌شان موكول كردند. هردوي‌شان روزنامه‌نگارند. مرد خانه البته قبلا كار تبليغات هم انجام داده و براي همين دستي بر آتش فتوشاپ و طراحي گرافيكي دارد. خانم خانه هم متخصص جست‌وجو در اينستاگرام و مجله‌ها و پيج‌هاي دكوراسيون است و اين‌طوري كه خودش مي‌گويد خيلي از ايده‌هاي طراحي آپارتمان را از توي همين صفحه‌ها پيدا كرده و بعد با كمك آقاي همسر آنها را متناسب با محيط زندگي‌شان تغيير داده و اجرا كرده‌اند.


سفيد مايل به خوشبختي



مريم رستمي و سيداحمد واحدي حالا چند ماهي است كه زندگي دونفره‌شان را زير اين سقف شروع كرده‌اند؛ با وسايل و دكوراسيوني كه براي تك‌تك‌شان برنامه‌ريزي كرده بودند. آنها حالا اميدوارند زندگي‌شان هم به اندازه فضاي اين خانه هميشه سفيد و امن بماند. براي شنيدن داستان طراحي خانه كوچك این عروس و داماد با گالري اين مطلب همراه شويد.


سفيد مايل به خوشبختي


مي‌دانستيم كه سينماي خانگي به درد ما نمي‌خورد. در عوض به يك كشوي سي‌دي احتياج داشتيم كه حجم بي‌نهايت سي‌دي‌هاي‌مان تويش جا شود. نقشه ميز را خودمان با سايز و اندازه‌اي كه مي‌خواستيم كشيديم و داديم براي‌مان ساختند. با متريال ‌هاي گلاس كل هزينه‌اش 450 هزار تومان شد.


سفيد مايل به خوشبختي



 نرفتيم همه‌چيز را آماده از بيرون بخريم. تقريبا 90 درصد وسايل اين خانه را اول خودمان طراحي كرديم و بعد داديم براي‌مان ساختند. مدل‌ها را از اينترنت يا پيج‌هاي اينستاگرام پيدا كرديم اما روي هركدام‌شان تغيیراتي كه خودمان دوست داشتيم را داديم؛ مثلا اين ميز جلوي مبل، يك فرم كلاسيك دارد كه وسطش شيشه مي‌خورد و دورش يك قاب چوبي است اما ما موقع سفارش اصرار كرديم كه همه سطح ميز چوبي باشد. اين شيشه را هم از سر ناچاري الان رويش گذاشته‌ايم چون رد فنجان چاي روي چوب مي‌ماند.

رنگ غالب خانه براي‌مان خيلي مهم بود. مريم سفيد دوست داشت اما من مخالف بودم. به نظرم این رنگ خيلي سوسولي است. كلي سر انتخاب رنگ با هم حرف زديم. طبيعتا آخرش خانم خانه برنده شد؛ منتها با هم قرار گذاشتيم براي هر تكه از خانه از يك رنگ مكمل هم استفاده كنيم. الان هر گوشه‌اي را كه ببينيد يك تم رنگي متفاوت در كنار سفيد هست.

مبل استيل دوست نداشتيم بنابراين رفتيم سراغ مبل‌هاي اسپرت. مريم خيلي كاناپه دوست داشت اما چون هال خانه دراز است، نمي‌شد دو تا كاناپه روبه‌روي هم گذاشت. برای همین مبل ال تهیه کردیم. همه‌جا را براي پيدا كردن مبلي كه دوست داشتيم، گشتيم؛ از يافت‌آباد و دلاوران تا چهاردانگه و جاجرود. آخرش اين را از يك كارگاه در چهاردانگه خريديم. مي‌خواستيم رويه مبل را هم سفيد انتخاب كنيم اما از چرك شدنش ترسيديم. روكش را خاكستري روشن گرفتيم و به جايش فروشنده را مجبور كرديم پايه‌ها را سفيد بزند.

خانواده‌هاي‌مان تا اين فرورفتگي را در هال خانه ديدند، گفتند اينجا جان مي‌دهد براي گذاشتن ويترين و بوفه. اما بوفه اصلا به سبك زندگي ما نمي‌خورد. از يكي از دوستان‌مان كه در كار ساختن كتابخانه است خواهش كرديم بيايد و براي‌مان فضا را اندازه بزند. الان اگر لپ‌تاپ‌مان را نگاه كنيد يك آرشيو كامل از عكس كتابخانه‌هايي كه سرچ كرده‌ايم داريم. هميشه مشكل‌مان اين بود كه با اين همه كتاب چه‌كار كنيم اما اين نقشه كاملا مشكل را حل كرد. كتابخانه را با روكش لترون ساختيم؛ يعني بيخود پول‌ ام‌دي‌اف نداديم. تمام قفسه‌هاي اين كتابخانه با پيچ سر هم شده و اگر روزي بخواهيم از اينجا برويم مي‌شود خيلي راحت بازش كرد و برد.


سفيد مايل به خوشبختي



 خيلي از عروس و دامادها ترجيح مي‌دهند آينه و شمعدان را جمع كنند و بگذارند توي كمد. اول فكر كرديم يك طاقچه سفيد بخريم اما هر طبقه طاقچه 200 هزارتومان بود. اين كنسول را توي يك كارگاه در جاجرود پيدا كرديم. کنسول را 170 هزار تومان خريديم و كشوهايش هم شده جاي دارو و جاكليدي!

اين كمدها خيلي كار راه‌اندازند؛ توي يكي‌ از آنها كتاب‌هاي قطع كوچك را گذاشته‌ايم، يكي ديگر جاي چادرنماز و جانماز است و كشوي آخر مخصوص ابزارهاي دم‌دستي. يك قفسه هم آن گوشه داريم كه باز تويش سي‌دي چيده‌ايم.

بيست بار رفتم و آمدم تا بالاخره ميز ناهارخوري آن جوري كه سفارش داده بوديم ساخته شد. هر روز عكس‌هايي كه سرچ كرده بوديم را براي صاحب كارگاه وايبر مي‌كردم. به جاي دو تا از صندلی ها برای آن سمتي كه رو به آشپرخانه است يك نيمكت درست كرديم. اين‌جوري وقتي توي هال مي‌نشيني نماي آشپزخانه خراب نمي‌شود. وقتي هم با ميز كاري نداريم، مي‌شود كاملا آن را به اپن چسباند و فضاي هال را بيشتر كرد.


سفيد مايل به خوشبختي



 سر فرش دعوا داشتيم! اگر مي‌خواستيم زياد خرج كنيم يك فرش دستباف خوب مي‌خريديم اما نمي‌خواستيم اينقدر پول بدهيم. مريم دلش فرش اسپرت مي‌خواست ولي آخر سر فكر كرديم به جاي گليم و گبه يك فرش خوشگل ماشيني بيندازيم.


سفيد مايل به خوشبختي



هميشه دنبال يك چيز هيجان‌انگيز مي‌گشتيم كه بشود حوله و وسايل حمام را تويش گذاشت. اين را در فتوشاپ طراحي كردم و دادم ساختند. بالايش هم يك آينه قدي گذاشتيم. در حمام كه جا نداشتيم اما الان اين ميز و آينه كاملا كارمان را راه مي‌اندازد.


سفيد مايل به خوشبختي



ايده ميز را از فيلم‌هاي ژاپني گرفتيم. خيلي براي ما كه هردوي‌مان نويسنده‌ايم كاركرد دارد. مي‌تواني لپ‌تاپت را بگذاري رويش و راحت كلي چيز بنويسي؛ حتي مي‌شود روي آن صبحانه خورد. رويش هم چند تا دكوري نوستالژيك گذاشتيم؛ يك ظرف بادكنک، يك ظرف تيله و يك انار فيروزه‌اي. خانه كوچك ما ويوي بيروني خيلي خوبي ندارد بنابراين سعي كرديم براي خودمان يك ويو ايجاد كنيم. اينجا ويوي خانه ماست! دوست داريم اسمش را بگذاريم فيروزه‌خانه. به سبك خانه‌هاي قديمي يزد كه هر بخشش يك اسمي دارد.


سفيد مايل به خوشبختي



اين سبك گل ريز انگليسي الان خيلي مد شده. ما هم سعي كرديم توي انتخاب خرده‌ريزها ازش استفاده كنيم. تركيبش با رنگ آشپزخانه چيز خوبي از آب درآمد.


سفيد مايل به خوشبختي



عكس توي تابلوها را قبلا سرچ كرده بودم. از يكي از دوستانم خواستم عكس را براي‌مان اديت كند. بعد هم پرينت گرفتم و خودم پاسپارتو كردم و قاب گرفتم؛ بدون هيچ هزينه اضافي.


سفيد مايل به خوشبختي









تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن