تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805791912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تجارت سونوگرافی زنان باردار تا لحظه شماری وزیر صنعت برای ورود مارلبرو!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از تجارت سونوگرافی زنان باردار تا لحظه شماری وزیر صنعت برای ورود مارلبرو!


طنز هوایی برجامی ها / مارلبرو در راه . . . ؟ / اولیتماتوم سه هفته ای / پدیده ، قیمت گذاری می شود / برخورد با شوی لباس مجازی / نامه به رییس جمهور / تجارت سونوگرافی / پاسخگو ترین ها / شنود چینی از اوباما از جمله عناوین "در حاشیه" خبر ۲۰ است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از آیتم های اخبار 20 شبکه خبر است. طنز هوایی برجامی ها
 اعضای کمیسیون برجام برای بازدید از کارخانه آب سنگین به اراک رفته بودند . رسایی نماینده مردم تهران در مجلس درخاطراتی از پروازبرجامی ها نوشته : آقای پزشکیان و منصوری آرانی به شوخی به من گفتند : کاش کوچک زاده هم بود تا اگر حادثه ای در پرواز رخ داد ، جماعتی از دست شما راحت می شدند ! بذرپاش هم که مشغول فیلم گرفتن با موبایل بود ، به آقایان منصوری آرانی و پزشکیان رسید و من گفتم : ملت اگر این فیلم را بعد از ما دیدید، بدانید این دو نفر در آخرین دقایق به خاطر دفاع از برجام توبه کردند و فهمیدند چه بر سر ملت می آورد . آقای تهرانی که در آخرین دقایق به پای پرواز رسید ، همه صلوات فرستادند و گفتند، خیالمان راحت شد برای ورود در بهشت ، پارتی داریم .
=========
نیلوفر اردلان : برای بیکانگان متاسفم
ملی‌پوش فوتسال بانوان گفته : علت اینکه به رقابت های جام ملت‌های آسیا نرفتم ، کاملا "شخصی و خانوادگی" بوده . نیلوفر اردلان گفته :برای رسانه‌های بیگانه متاسفم که از این قضیه علیه باورهای دینی و ملی کشورم استفاده می‌کنند . نیلوفر اردلان به خواست همسرش در جام ملت های آسیا شرکت نکرد .
=========
مارلبرو در راه . . . ؟
 وزیر صنعت می گوید : منتظر برداشته شدن تحریم ها هستیم  تا به فعالیت شرکت  دخانیاتی مارلبرو در ایران مجوز بدهیم . به گفته ی نعمت زاده این شرکت هیچ مشکلی برای فعالیت در ایران ندارد و فقط عده ای قاچاقچی بر سر راه این همکاری سنگ اندازی می کنند . نعمت زاده گفته : این افراد حتی رییس مرکز دخانیات را به قتل تهدید کردند ، تا مالبرو به ایران نیاید اما ما مالبرو می آوریم .
=============
اولیتماتوم سه هفته ای
3 هفته به مسئولان باغ پرندگان تهران مهلت داده شده تا تکلیف پرندگای را که غیر مجاز در این باغ نگه داری می شود مشخص کنند . سازمان محیط زیست اعلام کرده : بسیاری از پرندگان این باغ بدون مجوز لازم نگهداری می شوند و اگر تا 3 هفته ، پرندگان این باغ ساماندهی نشود این باغ تعطیل خواهد شد.
============
پدیده ، قیمت گذاری می شود
فروش بناهای بدون مجوز شرکت پدیده امکان پذیر شد . به گفته ی عضو هئیت رییسه مجلس  : به مدیران پدیده اجازه داده شده تا بناهایی رو که غیرمجازساخته شدند ،بفروشند . دهقان میگه : با فراهم شدن امکان قیمت گذاری اموال پدیده ؛ حالا سرمایه گذاران می توانند با حیال راحت در این شرکت سرمایه گذاری کنند.
===========
برخورد با شوی لباس مجازی
هشدار دادسرای جرائم رایانه ای به برگزارکنندگان شوی لباس در فضای مجازی . اگر تصویری بدون اطلاع شرکت کنندگان و یا تصاویر مبتذل جهت تبلیغات استفاده شود ، برخورد قانونی خواهد شد . سرپرست دادسرای جرائم رایانه ای گفته : این اقدامات را در فضای مجازی رصد و با متخلفان برخورد می کنیم.
===========
نامه به رییس جمهور
سهامداران پتروشیمی‌های مصرف کننده خوراک مایع به رئیس جمهور نامه زدند و نوشتند : به زودی ورشکسته می شویم . در این نامه  که به امضای 45 سهامدار حقیقی و حقوقی رسیده از رئیس جمهور خواسته شده شخصا به موضوع مهم تامین خوراک واحدهای پتروشیمی مایع ورود پیدا کند . این شرکت ها نیمی از بازار پتروشیمی ها را در اختیار دارند .
=========
تجارت سونوگرافی
زنان باردار بیش از سه بار سونوگرافی انجام ندهند . ظاهرا برخی از مراکز ، سونوگرافی های متعدد و غیر ضرور برای زنان باردار تجویز می کنند . رئیس انجمن علمی مامایی  ایران گفته : سونوگرافی متعدد و غیرضرور ، برای بعضی ها به تجارت تبدیل شده . خداکرمی می گوید : در دوران بارداری فقط سه سونوگرافی لازم است ، یکی در ابتدای سه ماهه نخست، دومی در 18 هفتگی و سومی هم اگر نیاز باشه در سه ماهه سوم  
=======
پاسخگو ترین ها
 خبرگزاری مهربا شاخص های مورد نظرش چهار مدیر که بیشترین پاسخگویی در استان مازندران را دارند معرفی کرد . برگزاری منظم نشست‌ خبری ، در دسترس بودن و پاسخگوبودن به انتقادات از شاخص‌های انتخاب  این مدیران بوده .
=========
شنود چینی از اوباما
رئیس‌جمهور آمریکا و هیأت همراهش ، هتل محل اقامتشون در نیویورک رو در مدت برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل تغییر دادند .  گفته شده ، اوباما به علت ترس از شنود چینی‌ها ، هتلش رو تغییر داده .اوباما هرسال به هتل «والدورف آستوریا» در نیوروک می رفت ، اما امسال به هتل «پالاس» نیویورک می رود . هتل والدورف آستوریا که متعلق به شرکت سهامی هتلداری هیلتون بود، سال گذشته به یک شرکت چینی فروخته شد .
=========
همچنان هراس از سلیمانی
روزنامه السفیر لبنان مدعی شد : سردار سلیمانی بار دیگر به مسکو سفر کرده است . این چندمین باره ، که برخی از رسانه های خارجی از سفراحتمالی سردار ابراز ترس می کنند.
==========
 
دانلود

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن