تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت دستگاه‌هاي اجرايي در بازگشايي مدارس ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۷ب.ظ)
مشارکت دستگاه‌هاي اجرايي در بازگشايي مدارس ضروري است موج - استاندار ايلام گفت: آموزش و پرورش در قالب پروژه مهر ساز و کار لازم براي اجراي مطلوب مراسم آغاز سال تحصيلي 95 - 94 را فراهم و در فرصت باقي مانده موانع و مشکلات آن را شناسايي و برطرف کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدرضا مرواريد اظهار کرد: همه دستگاه‌هاي اجرايي بايد مشارکت فعالانه اي در آيين‌هاي آغاز سال تحصيلي داشته و امکانات و تجهيزات خود براي اجراي باشکوه اين برنامه‌ها در اختيار آموزش و پرورش قرار دهند.
وي توجه به تحقيق و پژوهش را از رموز موفقيت کشورهاي توسعه يافته اعلام کرد و يادآور شد: بر اساس قانون دستگاه‌هاي اجرايي موظف هستند يک درصد منابع مالي خود را براي توسعه و تقويت فعاليت‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي اختصاص دهند و مديران بايد نسبت به اجراي اين قانون اهتمام جدي داشته باشند.
استاندار ايلام افزود: آموزش و پرورش در قالب پروژه مهر ساز و کار لازم براي اجراي مطلوب مراسم آغاز سال تحصيلي 95 - 94 را فراهم و در فرصت باقي مانده موانع و مشکلات آن را شناسايي و برطرف کند.
مرواريد همچنين به اردوهاي راهيان نور دانش آموزي اشاره کرد و گفت: اردوهاي راهيان نور يک برنامه فرهنگي بزرگ است و آموزش و پرورش و سپاه اميرالمؤمنين (ع) استان بايد زمينه بازديد دانش آموزان را از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس با توجه به اثرگذاري و آشنايي هرچه بيشتر آينده سازان نظام از تاريخ انقلاب فراهم آورد.
وي از اختصاص يک ميليارد ريال از سوي استانداري براي تقويت اردوهاي راهيان نور دانش آموزي خبر داد و تاکيد کرد: مديريت ارشد استان از اجراي اين برنامه فرهنگي و معنوي با توجه با آثار بسيار مطلوب آن بر روحيات دانش آموزان حمايت و استقبال مي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 212]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن