تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820870188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت 300 نفر از معلولین ذهنی در همایش پیاده‌روی


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شرکت 300 نفر از معلولین ذهنی در همایش پیاده‌روی
نخستين همايش پياده روي باحضور بیش از 300 نفر از مددجویان، توانخواهان و معلولین ذهنی با هوش میانه « ID » در اصفهان برگزار شد.
سرپرست سازمان فرهنگی- ورزشی شهرداری اصفهان در همايش پياده روي معلولین ذهنی گفت: ارائه خدمات به معلولین و توانخواهان و ایجاد فضایی شاد براي بروز توانمندی های مددجویان، توانخواهان و معلولین كاري ارزشمند و شايسته است.
دکتر انصاری مهرافزود: فعالیت ها و برنامه های خوب و اثربخش اداره کل بهزیستی استان اصفهان در خصوص برگزاری برنامه های ورزشی تفریحی ویژه مددجویان و تمامی جامعه هدف بسيار موثر و شايسته است و سازمان فرهنگي -ورزشي شهرداري اصفهان آماده همكاري و مساعدت در اين حوزه مي باشد.
معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان اصفهان نيز در اين همايش اظهار كرد: رسالت سازمان بهزیستی توانمندسازی معلولان در ابعاد مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و بسترسازی لازم برای حضور فعال آنها در جامعه است.
اصغر فیاض افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی به‌ عنوان حرکتی مثبت و نو، تحول خوبی را برای حضور معلولان در عرصه‌های مختلف جامعه به ‌وجود می آورد.
وی هدف از برگزاري اين جشنواره را تلاش در جهت پذيرش تأثير درمان هاي غير دارويي، از جمله ورزش درماني با رويکرد بهبود کارکرد و به نمايش گذاشتن توانمندي ها معلولین کم توان ذهنی عنوان کرد.
گفتنی است در این روز گروه هنری معلولین ذهنی «مرکز توانخواهان فجر» با اجرای تئاتررنگ رنگ نقاشی به هنر نمایی و ایفای نقش پرداختند و لحظات شاد و به یاد ماندنی را برای حاضران به یادگار گذاشتند.

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن