تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815479975




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از ˝آن دگر˝ در فرهنگ سرای اندیشه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رونمایی از ˝آن دگر˝ در فرهنگ سرای اندیشه خبرگزاری پانا: آخرین اثر زنده یاد استاد غلامعلی پور عطایی و گروه موسیقی راد ها روز جمعه 27 شهریور1394در فرهنگ سرای اندیشه رونمایی می شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۳ شهريور ساعت 13:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، آلبوم موسیقی " آنِ دگر" آخرین اثر زنده یاد استاد غلامعلی پور عطایی و گروه موسیقی راد ها به جامعه فرهنگ دوست و دوستداران موسیقی اصیل و فولکلور ارائه می گردد.

گفتنی است این اثر با روایتی از مرتضی و مجید یگانه راد و ساز و آواز زنده یاد استاد غلامعلی پور عطایی و آواز عبداله ساورعلیا ارائه خواهد شد.

لازم به یادآوریست است این آلبوم روز جمعه 27 شهریور 94 ساعت 17:30 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه (واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان) با حضور  هنرمندان رونمایی خواهد شد.

غلامعلی پورعطایی، نوازنده‌ی دوتار و خواننده‌ی آوازهای عاشقانه و عارفانه‌ی خراسان بود که سال گذشته، پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۷۳سالگی از دنیا رفت.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن