تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815578644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگی های سایپا، چه روغن موتوری برای سرویس خودرو مصرف می کنند؟/ شکایت مشتریان و پاسخ سایپا یدک


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


نمایندگی های سایپا، چه روغن موتوری برای سرویس خودرو مصرف می کنند؟/ شکایت مشتریان و پاسخ سایپا یدک جامعه > مشکلات مردم - یکی از خوانندگان خبرگزاری درباره بی کیفیت بودن خودرویی که نمایندگی های شرکت خودروسازی سایپا در سرویس محصولات استفاده می کنند، مطالبی را بیان کرد و سایپا یدک نیز در پاسخ اعلام کرد روغن با کیفیت پلمب شده در اختیار نمایندگی هایش می گذارد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همین هفته پیش بود که سایپا یدک به عنوان شرکت برگزیده خدمات پس از فروش در جشنواره خودروی کشور معرفی شد.  ولی همین هفته هم چند شکایت از سوی مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره خدمات پس از فروش شرکت سایپا اعلام شد. یکی از مخاطبان در این باره می گوید: من تیبا ۲ خریداری کرده ام. پس از ۳۵۰۰ کیلومتر، برای سرویس خودرو به نمایندگی مجاز سایپا یدک مراجعه کردم و پس از پرداخت ۵۵ هزار تومان، روغن خودرو و فیلترهای هوا و روغن، تعویض شد. ولی پس از طی کردن ۱۰۰۰ کیلومتر متوجه شدم حجم روغن موتور خودرو، نصف شده است.
با توجه به اینکه موتور خودرو روغن سوزی ندارد و روغن ریزی هم ندارد، به تعمیرکاران خارج از شبکه خدمات پس از فروش مراجعه کردم و آنها با تعویض روغن خودرو با روغن کیفیت بالا، اظهار کردند روغنی که در موتور خودروی شما ریخته شده، کیفیت لازم را نداشته و تبخیر شده است. جالب اینجاست پس از استفاده از روغن باکیفیت، مشکل مشابهی برای خودروی من پیش نیامده. چرا سایپا یدک از روغن بی کیفیت و بعضا تصفیه شده برای خدمات پس از فروش استفاده می کند؟
جهت بررسی این مسئله با شاملو، از مسئولان امور مشتریان سایپا یدک گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید: برای مشکل این مشتری سایپا یدک چه پاسخی وجود دارد؟
چنین چیزی صحت ندارد. در خط تولید، مسایل واضح است و روغنهایی که در خودرو ریخته می شود تماما روغن با کیفیت و پلمب شده است. این مشتری از روغن بی کیفیت در نمایندگی شما و زمان سرویس انتقاد دارد؟
نمایندگی ها، آنچه شرکت می دهد را مصرف می کند و ما روغن بشکه ای به کسی نمی دهیم. همه روغن ها به صورت باکیفیت و قوطی پلمب شده است. شاید این را نشود زیاد وارد شد. چون مشتری امکان دارد ماشین را ببرد بیرون از شبکه روغن را عوض کرده باشد. آن تعمیرکار هم یک روغن بی کیفیت ریخته. بعد ببیند ایراد دارد و چون دستش به جایی بند نیست، ربطش می دهد به خدمات سایپا و نمایندگی آن.
فرض بگیریم به صحت گفتار این مخاطب، اطمینان داریم. آیا احتمال استفاده از روغن بی کیفیت در مراکز سرویس خودروی شما وجود ندارد؟
برای کم شدن روغن خودرو، سه فرض داریم. اول اینکه روغن توسط موتور سوخته می شود و موتور روغن سوزی دارد. دوم اینکه موتور روغن ریزی دارد که باید تعمیر شود. فرض سوم این است که اگر روغن کیفیت نداشته باشد بخار شدن روغن است. اگر کیفیت روغن و غلظت آن ضعیف باشد یا استاندارد نباشد، قطع به یقین گزینه سوم در اثر گرمای موتور باعث تبخیر روغن می شود.
قاعده شرکت این است که روغن مصرفی برای خودروها در شبکه خدمات پس از فروش، همگی به صورت قوطی پلمب و باکیفیت استفاده می شود. مشتری هر چه می گوید متین، ولی روغنی که ما در شبکه خدمات پس از فروش خود استفاده می کنیم باکیفیت است و تبخیر نمی شود.  
۴۵۲۳۱  

کلید واژه ها: مشکلات خوانندگان - خودروسازان -




دوشنبه 23 شهریور 1394 - 12:15:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن