تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820755647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست متصرفان غيرقانوني از اراضي دولتي کوتاه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۱۶ق.ظ)
معاون وزير راه و شهرسازي در امور زمين و مسکن: دست متصرفان غيرقانوني از اراضي دولتي کوتاه مي شود موج-گروه اقتصادي
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سيد محمد پژمان در نشست خبري با خبرنگاران گفت: اين سازمان تمام تلاش خود را در رابطه با به حداقل رساندن وقوع جرم در زمينه تصرف زمين ها و اراضي دولتي انجام خواهد داد اما عليرغم تمامي اين تلاش ها پس از پيشگيري نياز به اجراي اقدامات جدي دارد.
وي افزود: اين سازمان در همکاري با نيروي انتظامي و ستاد نيروهاي مسلح اقدام به تشکيل يگان حفاظت از اراضي کرده است و اين را گامي رو به جلو مي داند.
پژمان در همين رابطه گفت: يگان حفاظت از اراضي مستقيماً با سازمان ملي زمين و مسکن در رابطه خواهد بود اما کارکنان اين يگان از شرکت هاي حفاظتي و امنيتي خصوصي خواهند بود.
وي همچنين ادامه داد: ناظران اين يگان امکان استفاده از بانک جامع اطلاعات اراضي که مختصات و نقشه اراضي را دارد،خواهند داشت. اين دستگاه هاي الکترونيکي به مجريان و ناظران اين امکان را خواهد داد تا گزارشات خود را از اين طريق ارسال کنند.
مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن همچنين از نظارت بر کارکرد مجريان اين يگان حفاظتي از طريق همان ابزارهاي الکترونيکي که در دست ناظران حفاظتي قرار دارد، اطلاع داد و افزود: اين مجريان تنها با در دست داشتن اين دستگاه ها مي توانند گزارشات خود را ارسال کنند و تا زماني که وارد محدوده حفاظتي خود نشوند گزارشات آنها ثبت نخواهد شد و اين امر دقت عمل و نظارت بر کار اين مجريان را افزايش خواهد داد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن