تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820422593




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري جشن عاطفه‌ها در ۲ مرحله


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۶:۵ب.ظ)
برگزاري جشن عاطفه‌ها در ۲ مرحله موج- معاون مشارکت‌هاي مردمي کميته امداد امام خميني (ره) از فعاليت ۷ هزار پايگاه در جشن عاطفه‌هاي امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مصطفي خاکسار قهرودي گفت: امسال جشن عاطفه‌ها در دو مرحله برگزار خواهد شد.
وي افزود: در مرحله نخست که 26 و 27 شهريور برگزار مي‌شود در روز نخست 5 هزار پايگاه در مراکز کميته امداد و پايگاه‌هاي مردمي فعال خواهد بود و در روز دوم نيز دو هزار پايگاه ديگر در مصلي هاي نماز جمعه براي جمع‌آوري کمک‌هاي نيکوکاران به دانش آموزان نيازمند فعال خواهد شد.
خاکسار قهرودي اضافه کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌هاي امسال نيز با تلاش وزارت آموزش و پرورش 8 مهر در مدارس سراسر کشور برگزار مي‌شود که در اين مرحله دانش آموزان و خانواده هاي آنان به نيازمندان کمک خواهند کرد.
وي گفت: کمک‌هاي مردمي در مرحله نخست بين 330 هزار دانش آموز زير پوشش کميته امداد توزيع خواهد شد.
معاون کميته امداد افزود: کمک‌هاي مرحله دوم نيز که با همکاري آموزش و پرورش در 40 هزار پايگاه و واحد آموزشي برگزار شده است بين دانش آموزان نيازمند همان مراکز آموزشي و يا با هماهنگي کميته امداد به مراکز آموزشي داراي دانش آموزان نيازمند منتقل خواهد شد.
خاکسار قهرودي گفت: سال گذشته 46 ميليارد تومان کمک‌هاي مردمي به صورت نقدي و غير نقدي جمع آوري شد که در صورت توزيع برابر و غير تکراري بين دانش آموزان، به هر دانش آموز نيازمند زير پوشش کميته امداد بيش از 130 هزار تومان کمک ارائه شده است.
وي با بيان اين که سال گذشته دو ميليارد تومان براي فعاليت‌هاي پايگاه‌هاي جشن عاطفه‌ها هزينه شده است، گفت:‌ سال گذشته 40 هزار نيرو براي جمع آوري کمک‌هاي مردمي فعال بودند که 32 هزار نفر آنان به صورت افتخاري همکاري داشتند و امسال نيز تلاش مي‌شود اين هزينه‌ها کاهش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن