تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 3000 متخصص به پرسنل بیمارستان‌های کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت عنوان کرد؛ افزایش 3000 متخصص به پرسنل بیمارستان‌های کشور خبرگزاری پانا: وزیر بهداشت امروز پس از برگزاری بیست ونهممین آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و دومین آزمون دانشنامه تخصصی ابراز امیدواری کرد حداقل 3000 متخصص دیگر در مراکز درمانی کشور توزیع شوند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۹ شهريور ساعت 19:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، هاشمی صبح امروز در حاشیه برگزاری بیست ونهممین آزمون دانشنامه فوق تخصصی و شصت و دومین آزمون دانشنامه تخصصی در جمع خبرنگاران گفت: این آزمون از مهم‌ترین آزمون‌هایی است که در کشور برگزار می‌شود که امسال نزدیک به 4000 نفر متقاضی در این آزمون شرکت کرده‌اند.
وی با اشاره به حساسیت بسیار بالای این آزمون افزود: این امتحان بسیار سرنوشت‌سازی برای همکاران ما خواهد بود و کسانی که میخواهند فوق تخصص بگیرند و در مراکز آموزشی مشغول به تدریس شوند باید آزمون برد را با موفقیت پشت سر بگذارند.
وزیر بهداشت با اشاره به این موضوع که فرآیند آزمون نسبت به سال‌های گذشته تفاوتی نداشته است گفت: در صورتی که قرار باشد تغییری در ساختار آزمون ایجاد شود برای اینکه حقی از کسی ضایع نشود از مدت‌ها قبل اعلام می‌گردد. همانند آزمون دستیاری که تغییراتی را داشته است و از سال گذشته در ارتباط با آن به صورت عمومی اطلاع رسانی شده است.
دکتر هاشمی با اشاره به عدم تناسب بین پذیرش در برخی گرایشات گفت: در برخی رشته‌ها پذیرش کمتر از حد نیاز و در برخی دیگر بیش از نیاز است که معاونت آموزشی وزارت خانه و دبیرخانه تخصصی پزشکی کشور در حال بررسی برای اعلام ظرفیت‌ها و بخش‌های جدید در آموزش پزشکی کشور هستند.
وی با اشاره به افزایش شرکت کنندگان در این آزمون نسبت به سال گذشته ابراز امیدواری کرد که امسال نیز علاوه بر 4000 نفری که سال گذشته در مراکز درمانی سراسر کشور توزیع شدند، حداقل 3000 متخصص دیگر نیز به پرسنل بیمارستان‌های کشور افزوده شود.
وزیر بهداشت در خصوص آزمون دستیاری خاطرنشان کرد: تلاش شده است که علیرغم سهمیه‌های جدیدی که اعمال شده است حقی از کسانی که با سهمیه آزاد در آزمون شرکت می‌کنند ضایع نشود. وی افزود: افزایش ظرفیت با همین هدف صورت گرفته است و خوشبختانه تناسب بین تعداد پذیرش شده امسال با سال گذشته نشان از رعایت حقوق افراد با سهمیه آزاد دارد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن