تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819017215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از کیفر نگین تا نامه ای به سوریان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از کیفر نگین تا نامه ای به سوریان


کیفر نگین/ نامه ای به سوریان/ جنجال و پاسخ وزیر/ خیریه به جای سوغات از جمله "در حاشیه" های پنجشنبه ۱۹ شهریور اخبار ۲۰ شبکه خبر است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از آیتم های اخبار بیست شبکه خبر است. بعیدی نژاد : کل مذاکرات تیم قبلی 4 روز بود
بعیدی نژاد عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمون ، گفتگوهای این دوره رو با دوره قبلی مقایسه کرده و نوشته : در دوره قبلی مدت زمان گفتگوها خیلی کوتاه بود . جمع دوره مذاکرات آقای جلیلی در کل دوره ها 16 روز بوده که با محاسبه ی اینکه مترجم در آن جلسات بوده و حرف ها را تکرار می کرده ،  16 روز به 8 روز می رسه . بعیدی نژاد ادامه داده : درباره ی این 8 روز هم باید گفت چون نیمی از این زمان به گفتگوهای کلان و راهبردی اختصاص داشته ، زمان کل این گفتگو ها حداکثر 4 روز بوده است .

جنجال و پاسخ وزیر  
وزیر بهداشت اعلام کرده : مرگ مادرباردار سلماسی مربوط به چند ماه گذشته بوده و ارتباطی هم با موضوع مالی یا انتخاب نوع یا روش زایمان نداشته است . هفته پیش برخی در فضای مجازی شایعه کردند : "یک زن باردار در سلماس چون پول نداشته که به جای زایمان طبیعی ، سزارین کنه ، مجبور به زایمان طبیعی شده و جونش خودش رو از دست داده است " شایعه ای که خیلی سر و صدا کرد اما حالا معلوم شد نه فقط جدید نیست ، بلکه واقعی هم نیست .

آمارهای جالب
ایرانی های بالای 15 سال بیشتر وقتشون رو به مراقبت و استراحت مشغولند و فقط 2 ساعت و 55 دقیقه فعالیت شغلی دارند . مرکز آمار ایران اعلام کرده : ایرانیان بالای 15 سال ، در یک شبانه روز بیشترین زمانشون رو یعنی13ساعت و 12 دقیقه رو به نگهداری و مراقبت شخصی ، 3 ساعت و 18 دقیقه  به خانه داری و  2 ساعت و 3 دقیقه رو با استفاده از رسانه های جمعی می گذرونند .

خیریه به جای سوغات
به جای سوغاتی خریدن از بازارهای مکه ، به خیریه کمک کنید . این طرح یک جمعیت دانشجویی است که کمک به کودکان وزنان بی سرپرست و بد سرپرست رو ، به جای سوغاتی های حج پیشنهاد داده است . متاسفانه بخش زیادی از وقت برخی از حجاج به جای استفاده از فرصت بی نظیر حضور در مسجد الحرام و مسجد النبی ، به بازارگردی هدر میرود.

کیفر نگین
شعبه 1173 دادگاه کیفری 2 مجتمع قضایی قدس تهران اعلام کرده : متهمان پرونده شرکت نگین خودروی آفتاب به 48 سال و 6 ماه حبس محکوم شدند  . متهم ردیف اول این پرونده به 33 سال و 6 ماه حبس و پرداخت بیش از 400 میلیارد ریال ، معادل اموال تحصیل شده محکوم شده . شرکت لیزینگی نگین خودروی آفتاب ، به خاطر کلاهبرداری ، نزدیک 2 هزار و 500 شاکی داشت .

برای سوریان
حمید سوریان دارنده هفت مدال جهان و المپیک دیروز در ر‌قا‌بت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان حذف شد . علیرضا دبیر در واکنش به این حذف و در ابراز همدردی با سوریان نوشت : مگه هفت تا مدال طلای جهان و المپیک شوخیه ؟ مگه می شه تمام کارهای بزرگترت رو فراموش کرد پسر ؟ شک نکن طلای حقیقی این هفت تا مدال نیستن ، طلای واقعی خودتی حمیدجان . محسن تنابنده با انتشار عکسی از خودش و سوریان و دبیر ، نوشت : سه پهلوان ، ببخشید دو پهلوان ویه آدم معمولی ، دبیر و سوریان هردو قهرمان کشتی المپیک و جهان . داود عابدی خبرنگار شبکه خبر هم در مطلبی نوشت : « به قول دبیر ، مگه کسب هفت مدال طلای جهان و المپیک شوخیه ، سرت رو بالا بگیر حمیدخان سوریان عزیز ، تو برآی ما هنوز قهرمانی. »
 


پنج شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن