تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821260105




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه خط مترو تهران-پرند در انتظار بودجه دولتي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۵۹ب.ظ)
پروژه خط مترو تهران-پرند در انتظار بودجه دولتي است موج - پروژه خط مترو تهران-پرند به طول حدود 52 کيلومتر بر اساس مصوبه دولت وقت، به طور صد درصد با بودجه دولتي تکميل و راه‌اندازي مي‌شود، اما؛ عدم تزريق به‌ موقع بودجه دولتي، برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري شرکت مترو تهران و حومه درباره کل اين پروژه با مشکلاتي مواجه شود.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل شرکت راه‌آهن شهري تهران و حومه (مترو)، پروژه خط مترو تهران-پرند به طول حدود 52 کيلومتر بر اساس مصوبه دولت وقت، به طور صد درصد با بودجه دولتي تکميل و راه‌اندازي مي‌شود، اما؛ عدم تزريق به‌ موقع بودجه دولتي موجب شده تا برنامه‌ريزي و هدف‌گذاري شرکت مترو تهران و حومه درباره کل اين پروژه با مشکلاتي مواجه شود.
سال گذشته بود که با تصميم مديريت شهري تهران قرار شد اين پروژه به سه فاز جداگانه؛ فاز يک: ايستگاه شاهد- نمايشگاه بين‌المللي شهر آفتاب، فاز دو: نمايشگاه بين‌المللي شهر آفتاب-فرودگاه بين‌المللي امام و فاز سه: فرودگاه بين‌المللي امام- شهر پرند، تقسيم‌بندي شده و با اولويت پيش برود.
آن‌طور که سيد قوام الدين حسيني مجري پروژه اعلام مي‌کند؛ سازه فاز نخست پروژه به طور صددرصد تکميل شده و اين بخش مراحل نصب تجهيزات ريلي، برقي و نازک‌کاري را در ايستگاه شهر آفتاب سپري مي‌کند.
بنا به اعلام وي فاز نخست پروژه که در ادامه توسعه خط يک مترو و از طريق ايستگاه مترو شاهد به سمت نمايشگاه بين‌المللي و سپس فرودگاه امام و نهايتا شهر پرند مي‌رسد، تا پايان سال آماده بهره‌برداري خواهد شد.
مجري پروژه مترو تهران-پرند اعلام کرد: در حال حاضر براي اتمام فاز دوم و سوم پروژه منهاي ناوگان، به ترتيب حدود 230 ميليارد و 185 ميليارد تومان بودجه نباز است که اين ميزان بودجه در صورت عدم تخصيص به‌موقع، متغير و بيشتر خواهد بود.
شايان ذکر است؛ دولت در سال گذشته 32 ميليارد تومان به اين پروژه بودجه تخصيص داد و انتظار مي‌رود امسال نيز همين مقدار و احتمالا قدري بيشتر بودجه در نظر گرفته شده باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن