تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشورهاي حاشيه خليج فارس به‌ فكر رقابت با محمد رسول‌الله (ص) افتاده‌اند /محمد رسول‌الله (ص) كاري پرتلاش، پر زحمت و پررونق است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كشورهاي حاشيه خليج فارس به‌ فكر رقابت با "محمد رسول‌الله" (ص) افتاده‌اند /"محمد رسول‌الله" (ص) كاري پرتلاش، پر زحمت و پررونق است
يك تهيه كننده، فيلمساز و مدرس سينما گفت: فيلم محمد رسول الله (ص) در مجموع كار پرتلاش، پر زحمت و پر رونقي است كه ان شاء الله در ادامه مسير هم آثار مثبتي را خواهيم ديد.


جوان‌آنلاين: نادر طالب زاده در گفت‌وگو با «جوان‌آنلاين» در خصوص اكران فيلم محمد رسول الله (ص) اظهارداشت: من اين فيلم را ديده ام كه خيلي زحمت كشيده اند و يك فيلم مهم مذهبي و تاريخي است كه قدم اول خوبي براي كار تبليغ دين مبين اسلام در جهان است و تمام ابعاد مورد نظر را به خوبي به تصوير كشيده است البته ممكن است منتقدين سينمايي نظرهاي انتقادي هم نسبت به بعضي از ابعاد روايي كار داشته باشند اما مطمئنا در مقابل كل نيت و اجرا موفقيت كار قابل هضم است.

 
وي در پاسخ به اينكه آيا فيلم محمد رسول الله (ص) يك اثر تاريخي ماندگار در سينماي ايران محسوب مي شود، تصريح كرد: به نظرم يك قدم اول مهمي در اين زمينه برداشته شده و اين سوالي كه از من مي پرسيد شش ماه ديگر نتايجش مشخص و معلوم مي شود اما آنچه كه مهم است اين را مي توان گفت كه زماني كه اين فيلم طراحي، پيشنهاد و امضا شد؛ دشمنان واقعي جهان اسلام علنا آن را مورد توجه قرار دادند.


اين تهيه كننده، فيلمساز و مدرس سينما عنوان كرد: در حال حاضر به جهت ساخت اين فيلم موقعيت خوبي براي ايران است كه توانايي خود را در ساخت چنين اثري به كار گرفته است و همين كه توانسته است رقبا را تحريك كند، گام مهمي برداشته است چنانچه كشورهاي حاشيه خليج فارس به دنبال يك جور رقابت با اين فيلم هستند تا روايات خود را در آن بگنجانند.
 
 
طالب زاده افزود: فيلم محمد رسول الله (ص) در مجموع كار پرتلاش، پر زحمت و پر رونقي است كه ان شاء الله در ادامه مسير هم آثار مثبتي را خواهيم ديد.
 
 
وي همچنين درباره عوامل تهيه اين اثر كه برخي از آنها همچون تصويربردار فيلم در سطح دنيا مطرح هستند نيز ادامه داد: تقريبا شش تا هفت سال قبل از اينكه اين كار شروع شود من در برنامه اي كه مهمان آقاي فراستي با حضور آقاي جواد طوسي بودم، در مقابل سوالي كه آقاي فراستي داشت كه ايران در عرصه بين الملل چه بايد بكند، پيشنهاد دادم كه يك فيلمي درباره حضرت رسول (ص) با فيلمبرداري آقاي "ويتوريا استرارو" فيلمبردار برجسته ايتاليايي ساخته شود؛ دقيقا شش تا هفت سالي قبل از اينكه من بدانم چنين كاري قرار است آغاز شود كه اين موضوع شايد به 17 سال پيش بر مي گردد.
 
 
اين تهيه كننده، فيلمساز و مدرس سينما اضافه كرد: پس از آن وقتي ديدم قرار است چنين پروژه اي كليد بخورد بسيار خوشحال شدم كه چنين سوژه اي با فيلمبرداري آقاي استرارو مي خواهد اجرا شود.
 
 

منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن