تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819520790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک آموزش‌وپرورش به جذب استعدادهاي فوتبال/ آکادمي خصوصي بايد مجوز بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ شهريور ۱۳۹۴ (۱۰:۷ق.ظ)
رئيس آکادمي فوتبال ايران در گفت‌وگو با موج؛ کمک آموزش‌وپرورش به جذب استعدادهاي فوتبال/ آکادمي خصوصي بايد مجوز بگيرد موج - رئيس آکادمي فوتبال ايران بابيان اينکه آموزش‌وپرورش نقش مؤثري در جذب استعدادهاي فوتبال دارد اظهار کرد: آکادمي‌هاي خصوصي هم مي‌توانند در کنار آکادمي ايران با اخذ مجوز به فعاليت بپردازند.
محمدحسين عليزاده، رئيس آکادمي ملي فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج با اشاره به اهميت برگزاري المپياد درون مدرسه‌اي توضيح داد: المپياد درون مدرسه‌اي فرصتي است براي کسب استعدادهاي برتر و پرورش اين استعدادها براي ورزش‌هاي قهرماني، لذا در اين زمينه آموزش‌وپرورش بهترين نهادي است که مي‌تواند استعدادهاي ورزشي را به جامعه ورزش معرفي کند.
عليزاده همچنين افزود: در قالب سازمان‌دهي فوتبال پايه نيز تفاهم‌نامه مشترکي را با آموزش‌وپرورش امضا کرده‌ايم، اين تفاهم‌نامه بسيار مؤثر بود و با برگزاري سومين فستيوال ملي فوتبال که با حضور 30 هزار دانش‌آموز انجام شد، استعداديابي در ورزش پايه در رشته فوتبال تکميل خواهد شد.
وي در پاسخ به اين سؤال که آيا اين برنامه‌ها فقط براي جنسيت پسر وجود دارد گفت: خير، استعداديابي مختص يک جنسيت نيست و ادامه اين فستيوال‌ها در مهرماه با حضور 25 استان براي دختران نيز برگزار خواهد شد.
رئيس آکادمي فوتبال در ادامه بيان کرد: تمام اين فستيوال‌ها و همايش‌ها تنها باوجود تلاش‌هاي مکرر آموزش‌وپرورش امکان‌پذير بود و بخشنامه‌ها و حمايت‌هاي سازماني که از جانب وزارت آموزش‌وپرورش انجام شد موجب شد تا وزارت ورزش در اين زمينه موفق باشد.
وي متذکر شد: اميدواريم که اين همکاري‌ها ادامه داشته باشد زيرا اين تفاهم‌نامه‌ها بسيار موردتوجه فدراسيون فوتبال آسيا قرار گرفت و به گفته مسئولين فدراسيون فوتبال آسيا اين تفاهم‌نامه مي‌تواند ثمره خوبي براي فوتبال ايران داشته باشد.
عليزاده با اشاره به موفقيت‌هاي آکادمي‌هاي خصوصي در سال‌هاي اخير و مخصوصاً آکادمي مهدي مهدوي کيا که اخبار اين آکادمي به فراتر از مرزهاي ايران رسيده است توضيح داد: آکادمي فوتبال ايران قصد دارد تا به آکادمي‌هاي خصوصي کمک‌هاي بسياري ارائه دهد اما اين کمک‌ها مستلزم گفتن مجوز اين آکادمي‌هاي خصوصي براي ادامه کار است.
رئيس آکادمي فوتبال ايران در پايان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است با مهدي مهدوي کيا که آکادمي موفقي را مديريت مي‌کند در اين زمينه وارد مذاکره شده‌ايم و لذا از همين‌جا اعلام مي‌کنيم تا مدير و مربيان آکادمي‌ها براي حضور موفق‌تر در آکادمي‌ها مي‌توانند در کلاس‌ها دانش‌افزايي و مربيگري که آکادمي فوتبال ايران برگزار مي‌کند شرکت کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن