تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816314647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبري از آتش‌بس نيست!


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: خبري از آتش‌بس نيست!
درگيري‌هاي لفظي سرمربي تيم‌ملي فوتبال و دبيركل فدراسيون وارد مرحله جديدي شده است. در شرايطي كه انتظار مي‌رفت با شروع مرحله انتخابي جام جهاني حواشي تيم‌ملي به حداقل برسد اظهارنظر دوباره كارلوس كرش در مورد وضعيت مديريتي فوتبال آتش اختلافات را يك بار ديگر شعله‌ور كرد
نویسنده : شیوا نوروزی 


درگيري‌هاي لفظي سرمربي تيم‌ملي فوتبال و دبيركل فدراسيون وارد مرحله جديدي شده است. در شرايطي كه انتظار مي‌رفت با شروع مرحله انتخابي جام جهاني حواشي تيم‌ملي به حداقل برسد، اظهارنظر دوباره كارلوس كرش در مورد وضعيت مديريتي فوتبال آتش اختلافات را يك بار ديگر شعله‌ور كرد تا جايي كه اسدي با گوشه و كنايه از سرمربي پرتغالي خواسته خارج از حوزه وظايفش اظهارنظر نكند.
داستان اختلاف اين دو نفر به امروز و ديروز مربوط نمي‌شود. از زماني كه عليرضا اسدي جانشين نبي شد هرگز سعي نكرده اختلاف‌نظرهايش را با سرمربي تيم‌ملي پنهان كند. تا آنجاكه بارها كارشان به جرو بحث‌ كشيده. پس از روي كار آمدن دبير جديد، اسدي علناً با ادامه همكاري با كرش مخالفت كرد. در اين راه مصاحبه‌هايي هم انجام داد. تا اينكه در روزهاي آخر سال گذشته جلسه‌اي با حضور هر دو نفر برگزار شد. انتقادهاي تند اسدي از كرش در اين جلسه تنش‌ها را به شدت افزايش داد. دبير فدراسيون معتقد بود كه مرد پرتغالي در نقل و انتقالات برخي بازيكنان دست داشته. به همين دليل بود كه كرش پس از اين جلسه به شدت از دست آقاي دبير ناراحت بود و صراحتاً عنوان كرد كه به او و دستيارانش تهمت دلالي و دزدي زده شده است. كار كه بالا گرفت يك عضو ديگر هيئت رئيسه هم خواستار ارائه مدارك و مستندات اين ماجرا از سوي وزارت ورزش شد.
 
راهزنان عليه فوتبال
جدال‌هاي لفظي طرفين تا بعد از حل شدن مشكل خروجي كرش هم ادامه داشت. سرمربي تيم‌ملي معتقد بود تضعيف‌هاي دبيركل در ممنوع‌الخروج شدن او نقش داشته است. اگرچه مرخصي طولاني‌مدت مرد پرتغالي آتش‌بسي موقتي را رقم زد اما پيش از رويارويي با گوام يك بار ديگر درگيري اين دو نفر علني شد. چند روز مانده به بازي كرش باز هم به افرادي كه عليه تيم‌ملي فعاليت مي‌كنند، موضع گرفت. او لقب راهزن را به آنها داد و اعلام كرد كه راهزنان قصد ضربه زدن به تيم‌ملي را دارند.
در اين چند سال مديريت فوتبال ايران به گونه‌اي بوده كه مربي پرتغالي بارها مجبور به مصاحبه با رسانه‌ها شده، مصاحبه‌هايي كه در آن انتقادهاي تندي از كفاشيان و دستيارانش مطرح شده است. با وجود اين تغييري در رويه مديريتي كفاشيان ايجاد نشده و تا به امروز نيز تيم‌ملي همچنان در راه آماده شدن براي انتخابي جام جهاني با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم مي‌كند. دستيار پيشين فرگوسن در كنفرانس خبري قبل از ديدار با گوام به كساني هشدار داد كه قصد از بين بردن تيم‌ملي را دارند، افرادي كه براي ضربه زدن به او و تيمش از هيچ كوششي دريغ نمي‌كنند. علاوه بر اين كرش صراحتاً اعلام كرد كه اگر اين فراد به تيم‌ملي نزديك شوند قطعاً قيد نيمكت ايران را خواهد زد. اسدي با بيان اينكه اين ادبيات در شأن تيم‌ملي نيست به اين صحبت‌ها واكنش نشان داد.
 
تجار موفق و مخالفت‌هاي تازه
پيروزي شش بر صفر مقابل گوام زمان مناسبي بود تا باز هم انتقادهايي از سوي مرد اول تيم‌ملي مطرح شود؛ انتقادهايي كه البته بي‌پاسخ نماند. كرش كه همواره از نرسيدن به موقع بودجه، پرداخت نشدن به موقع دستمزدش و اجرايي نشدن برنامه‌هايش انتقاد دارد اين بار از تجار موفقي صحبت كرد كه با سرمايه‌شان مي‌توانند به تيم‌ملي كمك كنند. اين در حالي است كه در همان مصاحبه كرش با گفتن اين جمله همه را تحت تأثير قرار داد: «اگر من تنها مشكل فوتبال ايران هستم مي‌روم.»
 
رئيس نگران و حمايت از اسدي
كفاشيان كه براي حفظ صندلي رياستش ناخواسته تغييراتي را در مديران زيردستش ايجاد كرده به هيچ وجه دوست ندارد انتقادهاي كرش دوباره كار دستش بدهد. به همين دليل است كه رئيس خوش‌خنده از سرمربي خواسته تا در مورد وزارت ورزش، هيئت رئيسه و مسائل مديريتي مطلقاً حرف نزند: «همواره تلاش‌مان بر اين بوده كه بتوانيم از تيم‌ملي حمايت كنيم. كرش مطمئناً با در نظر گرفتن بازي‌هاي تداركاتي بيشتر نظرش جلب و رضايت بيشتري خواهد داشت. اميدواريم كرش نيز كارش را جدي بگيرد تا بتوانيم خوب پيش برويم.»
 
خارج از حوزه اختيارات
استفاده از ظرفيت اسپانسرهاي ايراني مخالفت‌هاي زيادي به همراه داشته. علاوه بر اينكه حسين فركي كه اين موضوع را توهين به فوتبال ملي توصيف كرده آقاي دبيركل نيز به اين مسئله واكنش نشان داده. عليرضا اسدي در گفت‌و‌گو با فارس با اشاره به اظهارنظرهاي اخير از حمايت كفاشيان تشكر كرده است: «رئيس فدراسيون فوتبال زواياي كار را به‌عنوان نفر اول فوتبال كشور درك مي‌كند چون تهديداتي را كه در حوزه فوتبال است، بايد او پاسخگو باشد. بر همين اساس كفاشيان براي آنكه وارد تفرقه نشويم و براي اينكه مشكلي ايجاد نشود، هر كسي در چارچوب كاري خودش حركت كند. كرش نظراتي دارد و آنها را اعلام مي‌كند، ولي وظايف هر كسي در حوزه اختيارات هر كسي و گويش هر فردي در چارچوب اختياراتش كاملاً مشخص است، اما نمي‌دانم چرا برخي مي‌خواهند فراتر از حوزه اختياراتشان صحبت كنند كه اين ديگر به خودشان ربط دارد.»

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن