تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813135525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جستجوی یک عکاس با کمک کاربران خبرآنلاین پس از سه دهه / آدم‌های دیروز حال و روز امروز


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: جستجوی یک عکاس با کمک کاربران خبرآنلاین پس از سه دهه / آدم‌های دیروز حال و روز امروز فرهنگ > تجسمی - سعید صادقی 25 پس از پایان جنگ تحمیلی هنوزهم به‌دنبال آدم‌هایی می‌گردد که روزی روزگاری در قاب دوربین او قرار گرفته‌اند و تصاویرشان به ثبت رسیده‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این عکاس که 8 سال از جنگ تحمیلی عکاسی کرده، حالا چند سالی هست که دغدغه‌اش یافتن آدم‌هایی است که در فاصله‌ی بین سال‌های 1359از 1367 از آن‌ها عکاسی کرده است. او فاز نخست این پروژه با همکاری خبرآنلاین در سال 1392 اغاز کرد،  از آن زمان تا به امروز صادقی 26 رزمنده‌ی ان‌سال‌ها را در گوشه و کنار ایران پیدا کرده و دباره از آن‌ها عکاسی کرده است. حالا او با انتشار بخش دوم این عکس‌ها از مخاطبان و کسانی که این تصاویر را می‌بینند خواسته تا او را در یافتن این افراد یاری کنند. او خطاب به کسانی که این تصاویر را می‌بینند نوشته:  «من با گذشت سال‌ها از پایان جنگ در جستجوی افرادی هستم که چهره‌‌ی آن‌ها را در زمان جنگ عکاسی کرده‌ام. آدم‌هایی که به یکی از دغدغه‌های خاطره انگیز درون ذهنم تبدیل شده‌اند. انسان‌هایی که با فوران احساساتشان، در دل طوفان‌ خشم انواع گلوله‌ها قلب من و دوربینم را می‌شکافند و به عکس‌هایم حیات می‌بخشیدند. حالا، امروز در منظر نگاه نسل تازه، در دل غبارهای روزگار رفته، به دنبال همان افراد می‌گردم تا حال و روز امروزشان را ثبت کنم، تا باز هممن و دوربینم از نفس‌آن‌ها انرژی بگیریم. امیدوارم کسانی که این افراد را می‌شناسند و از حال و روزشان خبر یا سراغی دارند با دیدن این عکس‌ها مرا در یافتن آن‌ها یاری کنند. کاربران خبرآنلاین می‌توانند مانند گذشته هر گونه اطلاعاتی(نام، شماره تماس یا آدرس) که از رزمنده‌های آن‌ سال‌ها دارند به صورت کامنت مطرح کنند. چهار عکسی که می‎بینید آبان 1364 تهران در منطقه خانی آباد تهران از اعزام نیروها به مناطق عملیاتی گرفته‌ شده‌اند.
اعزام رزمنده‌ها به جبهه سال 1364 عکس سعید صادقی

اعزام رزمنده‌ها به جبهه سال 1364 عکس سعید صادقی

اعزام رزمنده‌ها به جبهه سال 1364 عکس سعید صادقی

اعزام رزمنده‌ها به جبهه سال 1364 عکس سعید صادقی
5757

کلید واژه ها: عکس - دفاع مقدس (جنگ تحمیلی) - عکاسی -




شنبه 14 شهریور 1394 - 19:10:10





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن